Motorul online poarta deja discutii cu mai multi retaileri, dar si companii de curierat, sustin surse apropiate situatiei, citate de Wall Street Journal. Reprezentantii Google au refuzat sa comenteze informatiile.

Analistii estimeaza ca Google obtine aproape 40% din venituri datorita vanzarilor efectuate de retaileri in urma unor cautari efectuate pe motorul de cautare al companiei.

Jurnalistii de la WSJ subliniaza faptul ca cel mai popular motor de cautare din lume s-ar putea simti amenintat de serviciul Prime al Amazon.com, care garanteaza livrare gratuita in maximum doua zile in Statele Unite pentru orice produs in valoare de 79 de dolari, pe an.

Tot mai multi utilizatori care adopta Amazon.com Prime renunta la cautarea produselor pe Google, care devine tot mai des o varianta "de rezerva" pentru consumatorii care nu gasesc ceea ce doresc sa cumpere pe Amazon.com, sustin analistii. Google domina inca segmentul cautarilor online din domeniul retail.

Serviciul de retail online al gigantului Google nu va vinde produse direct clientilor, ci ii va directiona catre cele mai avantajoase oferte sau catre solutia care ofera cea mai rapida livrare, au afirmat sursele citate.

Compania vrea de asemenea sa creeze un serviciu de livrari care sa asigure onorarea comenzilor intr-una, maximum doua zile, contra unui comision, potrivit WSJ.

La crearea noului serviciu ar putea participa si compania de curierat United Parcel Service (UPS), noteaza publicatia americana.

Citeste si:

Youtube, masina de facut bani. Copiii care au obtinut 100.000 de lire sterline dintr-un clip de 57 de secunde VIDEO

Cea mai mare frica a lui Mark Zuckerberg