Site-ul american Huffington Post isi lanseaza, luni, propriul post de televiziune online
Site-ul american de informatii Huffington Post isi lanseaza luni propriul post de televiziune online, HuffPost Live, a anuntat duminica fondatoarea grupului, Arianna Huffington, pe blogul ei, informeaza AFP.
"HuffPost Live va fi lansat luni la ora 10.00 (ora New York-ului, 14.00 GMT) si suntem cu totii foarte nerabdatori", a declarat Arianna Huffington intr-un mesaj postat pe internet, in care a invitat intreaga "comunitate HuffPost" sa participe la primele momente ale noului post TV prin expedierea de sugestii si a unor prime comentarii.
Acest proiect a fost anuntat inca din primavara pe blogul site-ului, cu ocazia primei aniversari a achizitionarii portalului de internet AOL in februarie 2011, scrie Mediafax.
"Ne vom imbunatati oferta (de productie) originala de continut video", declarase Arianna Huffington, inainte de a anunta lansarea pentru aceasta vara a postului "HuffPost Streaming Network" - denumit in cele din urma HuffPost Live - sub conducerea lui Roy Sekoff, un alt fondator al site-ului huffingtonpost.com, lansat in 2005.
HuffPost Live va emite 24 de ore din 24 si sapte zile din sapte, printr-un flux video online, un continut direct inspirat de "universul HuffPost", de "articolele, editorii, jurnalistii si bloggerii" acestei comunitati, ce va constitui "un scenariu in timp real", a declarat Arianna Huffington.
Accesibil pe "computer, telefoane multifunctionale, tablete sau televiziune conectata", noul post online va emite in direct un continut original doar 12 ore pe zi si cinci zile pe saptamana, coordonatorii sai sperand sa treaca la 16 ore pe zi pana la sfarsitul anului 2013.
"Obiectivul nostru este acela de a crea cea mai reusita experienta de pana acum din domeniul productiilor video «sociale»", cu reportaje sau alte materiale video de o durata variabila. "Nu vrem sa ne lasam constransi de exigentele televiziunii", afirma Huffington Post.
Noua lansare are loc intr-o etapa de expansiune a site-ului Huffington Post care si-a exportat conceptul in mai multe limbi, mai intai in Canada si in Marea Britanie, iar apoi in Franta si in Spania.
Site-ul Huffington Post, care combina informatiile cu divertismentul, opiniile si blogurile online, postand articole de actualitate despre politica, mediu, cultura si mai ales media, are 36 de milioane de vizitatori unici pe luna in Statele Unite ale Americii.
Pe acelasi subiect: