"Avem deja serviciul televiziune prin Internet (IPTV) si vrem sa ne completam portofoliul cu VoD", a spus Ioannidis la o intalnire cu presa, anunta Mediafax.

La finele anului trecut, Romtelecom a lansat in zece orase serviciul de televiziune prin internet (IPTV) Dolce Interactiv, disponibil clientilor care dispun de o linie de telefonie fixa si o conexiune la internet in banda larga cu o viteza de
transfer de minim 8 Mbps (megabiti pe secunda).

IPTV permite clientilor sa controleze si administreze mai bine continutul TV, prin selectarea si inregistrarea programelor de care sunt interesati. Serviciul de televiziune este livrat pe internet, prin reteaua unui operator, pe baza de abonament.

Intrarea pe IPTV va permite Romtelecom sa concureze cu rivalii si pe segmentul serviciilor premium - precum televiziunea de inalta definitie (HD) sau posibilitatea de a inregistra emisiuni pentru a le vizualiza ulterior (recorder digital) sau de a oferi filme la cerere.

"Actuala strategie a companiei este de a deveni treptat numarul 1 in zona de divertisment, iar acest lucru presupune sa fim capabili sa oferim servicii TV, jocuri", spunea cu putine luni in urma acelasi Yorgos Ioannidis, CEO al Romtelecom.

Si RCS, compania controlata de omul de afaceri roman Zoltan Teszari, ofera posibilitatea a "consuma" filme contra cost. Mai multe detalii gasiti AICI!

Expertii avertizeaza de mai mult timp ca tendinta consumatorilor este de a se indrepta exact catre acele servicii care le vor oferi filme si emisiuni tv contra cost si doar ce-i intereseaza fara sa plateasca nimic suplimentar.
  
La randul sau, UPC are in plan oferirea de continut video la cerere. Oficialii companiei declarau in urma cu ceva timp ca vor furniza un astfel de serviciu doar atunci cand piata va fi pregatita.  

 Potrivit ultimelor date disponibile, Romtelecom este numarul trei pe piata locala de servicii TV cu putin peste 800.000 de clienti prin televiziunea prin satelit, dupa RCS - 2,5 milioane clienti si UPC - 1,2 milioane de clienti.