Nu tot ce face Apple are succes. 5 produse care nu ar fi trebuit lansate niciodata
Apple ne-a obisnuit in ultimii ani cu lansarile grandioase de produse care revolutioneaza tehnologia si care stabilesc recorduri de vanzari inca din primele zile. Este si cazul iPhone 5, care va fi lansat pe 12 septembrie si despre care analistii estimeaza ca se va vinde in peste 10 milioane de exemplare in prima saptamana de la lansare.
Dar Apple produce multe lucruri, nu numai ipad, iPhone sau MacBook Air, iar unele dintre ele, trebuie sa recunoasca si compania, sunt slabe si sunt cu mult in urma produselor similar ale rivalilor.
Businessweek a facut o lista cu cinci produse care nu prezinta pentru clienti interesul pe care l-au starnit smartphone-urile si tabelete de la Apple.
Daca aceste produse ar disparea, probabil ca nu ar exista multi utilizatori care se le duca dorul. Iar managementul Apple ar trebui sa se gandeasca la faptul ca fiecare ora pe care angajatii o petrec lucrand cu aceste produse ar putea fi folosita pentru dezvoltarea altor produse care chiar sa conteze.
Safari. Este un browser bun, dar nu nemaipomenti. Multi oameni folosesc Chrome, Firefox sau Internet Explorer, asa ca Safari nu a depasit niciodata 10% din utilizatorii de internet. Chrome are chiar si o aplicatie gratuita pentru iPhone, prin urmare Safari nu este folosit nici macar pe produsele marca Apple.
Pages. Este aplicatia Apple pentru documente, dar este al treilea jucator intr-un joc cu doar doi jucatori, comenteaza Businessweek. Majoritatea celor care vor sa scrie folosesc Word de la Microsoft sau Docs de la Google, asa ca nu mai este nevoie de un alt program de editare.
Numbers. Alta aplicatie a Apple fara cautare, la fel ca si Pages. Este echivalentul Excel de la Miscrosoft, insa Excel nu mai poate fi intrecut de nimeni.
Mission Control/Launchpad/Dashboard. Apple se incapataneaza sa impuna toate aceste versiuni de desktop care enerveaza pe toata lumea. Multi utilizatori nu-si amintesc de ele decat in contextul in care sunt greu de utilizat si sunt enervante.
Game Center. Strategia Apple de a dezvolta retele sociale nu a fost niciodata stralucita – sa ne amintim de Ping, si acelasi lucru se intampla si cu platforma de jocuri. iPhone si iPad-ul sunt perfecte pentru jocuri, dar nu este nevoie si de o aplicatie enervanta care sa stea in calea celor care chiar vor sa joace un joc si nu sa socializeze, mai comenteaza Businessweek.
Pe acelasi subiect: