Microsoft prezinta scuze. Cum a incercat compania sa faca bani de pe urma mortii lui Amy Winehouse VIDEO
Dupa tragicul anunt, care a starnit un val de compasiune si regrete pretutindeni in lume, compania lui Bill Gates, care face parte din topul celor mai importanti producatori de software la nivel mondial, i-a indemnat pe fanii artistei de pe Twitter sa cumpere albumul lui Amy, “Back to Black”, de pe site-ul Zune.
Luni, purtatorii de cuvant ai Microsoft, prezenti in Marea Britanie, au postat urmatorul mesaj pe pagina de Twitter a companiei americane: “Cerem scuze tuturor fanilor daca intentia noastra de "download" a albumului lui Amy Winehouse a parut o tentativa pur comerciala. Va asiguram ca nu a fost deloc asa.”
Oficialii Microsoft au adaugat apoi: “Odata cu trecerea in nefiinta a lui Amy Winehouse, omenirea a pierdut un talent urias. Toate gandurile noastre sunt alaturi de familia si prietenii artistei intr-un moment atat de trist.”
Intre timp, albumele solistei prin iTunes au atins vanzari record, in cursul zilei de ieri.
Decaderea unei vedete
Cantareata Amy Winehouse, in varsta de 27 de ani, a fost gasita moarta sambata in apartamentul ei din cartierul londonez Camden, potrivit CNN. Aceasta era depedenta de alcool si de droguri si a dus un stil de viata extravagant.
In ultimii patru ani, Winehouse a constituit unul dintre subiectele preferate ale tabloidelor britanice, mai mult pentru scandalurile provocate decat pentru muzica sa. Amy Winehouse a urmat cateva cure scurte de dezintoxicare.
In vara acestui an ea si-a anulat turneul european, ce urma sa ajunga si la Bucuresti pe 15 august. Decizia a fost luata dupa ce a fost fluierata de spectatori in timpul unui concert pe care l-a sustinut la Belgrad, in iunie, deoarece se afla in stare de ebrietate.
Citeste si:
Cum te influenteaza muzica din magazine sa cumperi mai mult
Ce miliardari au primit un imperiu fara sa munceasca pentru el GALERIE FOTO