Google a dezvoltat o tehnologie care ii spune cat de zgarciti sunt clientii, pentru a le oferi discounturi mai convingatoare
Google a brevetat recent o tehnologie prin care poate determina predispozitia individuala a fiecarui client fata de cumpararea unui produs, pentru a putea oferi cele mai convingatoare discounturi celor mai "zgarciti" utilizatori, potrivit Engadget.com.
Tehnologia poate reduce automat pretul continutului media distribuit de Google, precum filmele, de la client la client, in functie de probabilitatea de cumparare calculata pentru fiecare in parte.
Algoritmul ia in calcul gusturile fiecaruia si obiceiurile manifestate in zona cumparaturilor online, apoi le compara cu media bazei de utilizatori, pentru ca, in final, daca softul decide ca un client este ceva mai atent la pret, acesta poate beneficia de un discount special.
Codul tine cont si de interesele utilizatorilor: o persoana care a cumparat deja coloana sonora a unui film si a realizat multe cautari pe Google referitoare la productia respectiva nu va primi discount, in timp ce un client aflat la prima cautare ar putea fi tratat cu o oferta.
Nu se stie daca si cand va fi implementata tehnologia in serviciile destinate publicului larg.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS