Epoca televizorului apune. 5 miliarde de ore de continut TV vor fi urmarite pe tableta si smartphone, in 2012
Posesorii de smartphone-uri sau de tablete vor urmari cinci miliarde de ore de continut TV in 2012, an in care 95% din programele TV difuzate pe toate suporturile vor fi urmarite in direct sau la maximum o zi de la difuzare, potrivit unui raport al companiei Deloitte, citat de Mediafax.
In industria media, inovatia si traditia coexista, in conditiile in care o parte dintre canalele traditionale - precum televiziunea - se mentin in topul preferintelor consumatorilor, in timp ce noile tehnologii castiga teren si isi majoreaza rata de penetrare, potrivit raportului care cuprinde previziunile anuale Deloitte pentru industriile de Tehnologie, Media si Telecomunicatii (TMT), aflat la cea de-a 11-a editie.
"Tendintele actuale din industria media sugereaza ca temerile privind consecintele mobilitatii au fost - intr-o oarecare masura - nejustificate. Consumatorii apreciaza in continuare televiziunea, care s-a adaptat bine la tehnologiile aferente internetului. Raportul nostru arata ca 95% dintre programele TV vizionate in 2012 vor fi urmarite in direct sau la maximum o zi de la difuzare", spune Ahmed Hassan, Managing Partner Deloitte Balcani si liderul echipei specializate in industriile TMT.
"Pe de alta parte, televiziunea se muta pe dispozitive manuale sofisticate, care pot fi usor de manevrat in miscare: posesorii de telefoane smart sau tablete vor urmari astfel cinci miliarde de ore de continut TV, in 2012", mai spune Ahmed Hassan.
In contextul unui volum de vanzari estimat la 500 de milioane de unitati de tablete si smartphone-uri pana la sfarsitul anului, industria publicitatii isi mentine interesul in aceasta zona - brandingul online este anticipat sa creasca cu 50%, la 20 de miliarde de dolari.
Principalele tendinte in industria media in 2012, enumerate in raportul Deloitte, sunt urmatoarele: spoturile publicitare targetate rateaza tinta; consumul TV este in continuare dominat de grila; dispozitivele portabile incurajeaza consumul media in mijloacele de transport in comun; segmentul "brandingului online" va depasi ca ritm de crestere publicitatea traditionala si online; cercetarea de piata "patrunde" in mintea consumatorului; dezvoltatorii jocurilor online "sociale" trebuie sa adopte un nou model de business; segmentul cupoanelor online se contureaza intr-o nisa importanta.
Potrivit raportului, in 2012, veniturile din publicitatea TV la nivel mondial se vor ridica la 227 de miliarde de dolari. Din aceasta suma, mai putin de 10% vor proveni din publicitatea TV targetata (spoturi create special pentru anumite categorii de public care urmaresc anumite programe TV, pe care le receptioneaza in mod traditional sau prin intermediul internetului, smartphone-urilor sau tabletelor).
Previziunile TMT din 2012 au la baza discutii cu companii cliente ale firmelor membre Deloitte, contributii ale celor 7.000 de parteneri si manageri specializati in industriile TMT, opinii ale analistilor si interviuri cu executivi de top din intreaga lume.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS