Twitter isi bazeaza prognoza pe estimari privind cererea de publicitate, au afirmat sursele citate. 

Reteaua are in prezent 140 milioane de utilizatori care comunica prin mesaje scurte si sunt conectati printr-un sistem de socializare online. 

Cercetatorii de la EMerketer estimeaza ca Twitter va atinge in 2014 vanzari de publicitate de 540 milioane de dolari, care vor constitui practic toate veniturile companiei, comparativ cu 139,5 milioane dolari in 2011. Cu toate acestea, Twitter ajunge mai greu decat Facebook sau Google la pragul de un miliard de dolari venituri. 

Google a trecut de acest nivel la cinci ani dupa infiintare, iar Facebook la sase ani.

Twitter a fost fondata in 2006, la San Francisco, de Jack Dorsey, Noah Glass, Evan Williams si Biz Stone. Compania a fost evaluata, in timpul rundelor de finantare pe piata privata, la pana la 8,4 miliarde de dolari. 

Printre actionarii Twitter se numara grupul rus Digital Sky Technologies, de asemenea un puternic investitor la Facebook, fonduri de capital de risc precum Benchmark Capital, Union Square Ventures sau Spark Capital, dar si angajatii companiei rasplatiti cu pachete de actiuni.

Sursa: Mediafax