Cosmote a inregistrat anul trecut pe piata romaneasca, venituri in valoare de 468 de milioane de euro. Veniturile din servicii au scazut in ultimul trimestru din 2010, cu 3%, iar numarul clientilor s-a diminuat cu 5,9 procente.

Vom continua sa ne concentram pe segmentele corporate si de internet mobil in banda larga, dar si pe celelalte directii strategice ale companiei, cum ar fi: dezvoltarea retelei, aducerea celor mai recente tehnologii, relatiile cu clienţii si reteaua de distributie”, a declarat Konstantinos Apostolou, chief financial officer in cadrul Cosmote Romania.

Asadar, la sfarsitul anului trecut, Cosmote avea 6,84 de milioane de clienti, din care 21,9% sunt abonati, potrivit unui raport al grupului OTE.

Aceasta cifra include clientela Zapp, companie achizitionata de Cosmote in 2009.

"Scaderea de 3% a veniturilor din servicii din ultimul trimestru al anului trecut poate fi atribuita in principal conditiilor economice dificile si ofertelor agresive de pe segmentul prepaid. Profitul EBITDA a crescut de peste trei ori in al patrulea trimestru, evolutia reflectand imbunatatiri operationale semnificative care urmeaza integrarii cu succes a Zapp", mentioneaza raportul.

Cosmote a inregistrat in 2010 un profit de 73,7 de milioane de euro, cu 12,7% mai mult decat in anul anterior.