Primul este acela ca Facebook, in toate dimensiunile sale, nu are resursele unora dintre cei mai importanti competitori ai sai. Google are de doua ori mai multe oferte de munca, de exemplu.

Asta inseamna ca Facebook trebuie sa se focuseze pe mai putine produse mari de lansat decat Google. "Strategia noastra de productie este atat de diferita de Google", a precizat Sandberg.

Cealalta provocare pentru Facebook, in ceea ce priveste inovatia, este despre cum compania va balansa nevoia de a impinge lucrurile inainte si protectia vietii private a userului.  

In prezent, Facebook numara peste 700 de milioane de utilizatori, depasindu-si cu mult competitorii Twitter, LinkedIn, Google+ sau MySpace. Reteaua de socializare a luat nastere in 2004 intr-o camera de camin a prestigioasei Universitati Harvard. Creata initial de Mark Zuckerberg, ca o retea sociala cu circuit inchis pentru studentii acestei universitati, ulterior site-ul s-a deschis si altor institutii de invatamant superior din SUA . Din septembrie 2006 reteaua este deschisa tuturor.