Cea mai buna campanie anti-fumat, premiata la Cannes. Spotul care a devenit viral VIDEO
Ogilvy & Mather Bangkok a primit bronzul anul acesta la Cannes Lions International Advertising Festival, cel mai mare festival de publicitate din Europa, pentru cea mai buna campanie anti-fumat. Spotul “Smoking Kid”, filmat in Thailanda, a reusit sa atraga rapid atentia pe internet, fiind accesat de aproape 150.000 de ori pana in prezent, relateaza cotidianul britanic Financial Times.
“Cum te simti cand un copil fumeaza?”, a fost intrebarea cu care creativii au incercat sa-si impresioneze publicul. “Smoking Kid” a fost descrisa drept “Cea mai inteligenta campanie impotriva fumatului”, fiind premiata in cadrul festivalului de publicitate Cannes Lions International, de anul acesta.
Reclama creata de Ogilvy & Mather pentru Thai Health Promotion Foundation este geniala prin simplitatea sa, noteaza jurnalistii britanici. Spotul debuteaza cu mai multi adulti din Thailanda, care ies la o pauza de fumat. In scena intra doi copii, o fata si un baiat, de sapte, respectiv 10 ani, ce tin in mana o tigara.
Cei mici se alatura diferitelor grupuri de adulti, cerand un foc. Fiecare dintre fumatorii filmati, vizibil socati, sunt ingrijorati si ii avertizeaza pe cei doi ca “fumatul este daunator sanatatii”, enumerand diverse argumente impotriva acestui viciu.
“Atunci TU de ce fumezi?”, este raspunsul copiiilor, care le inmaneaza un bilet, dupa care pleaca.”Te ingrijorezi pentru mine. De ce nu o faci si pentru tine?”, este textul care apare pe bilet. Mai jos se poate observa numarul de urgenta pentru cei care doresc sa renunte la fumat. Toti adultii au pastrat brosura, iar unii chiar au aruncat la tigareta.
Pana in acest moment, Smoking Kid a inregistrat aproape 150.000 de vizualizari pe Youtube. Financial Times scrie ca intr-o saptamana de la lansarea campaniei, numarul de urgenta pentru renuntarea la acest viciu a primit cu 40% mai multe solicitari.
Reclama premiata la Cannes face parte din incercarea Thailandei de a atrage atentia locuitorilor asupra problemelor de sanatate. Festivalul international de publicitate a avut loc anul acesta in perioada 17 – 23 iunie, in Cannes, Franta.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS