Plan SF de 200 de milioane de euro. Cum va arata Capitala cu poduri peste parcuri si peste Dambovita VIDEO
Poduri peste Dambovita, dar si deasupra parcurilor, zone pietonale si trasee pentru biciclisti. Toate acestea apar in noul plan de dezvoltare urbana, intocmit de arhitectii Primariei Bucuresti. Un proiect amplu care se va finaliza abia peste 3 decenii si care ne va costa 200 de milioane de euro, mare parte bani europeni.
In cativa ani de zile, o banda auto de pe Bulevardul Magheru nu va mai exista. Va fi inlocuita de un trotuar cu mult largit care le va permite pietonilor sa se plimbe in voie intre Piata Romana si Piata Universitii. Acelasi lucru s-ar putea intampla si pe Calea Victoriei sau pe cheiul Dambovitei.
In plus, arhitectii vor sa construiasca un traseu pentru pietoni si biciclisti intre Piata Romana si zona Pietei Rahova.
In dreptul strazii Selari, una dintre principalele intrari in Centrul Istoric, se va construi un pod pietonal care va traversa Dambovita si se va opri la Palatul Justitiei. O veste buna pentru bucurestenii care frecventeaza barurile din zona, mai ales ca proiectul prevede si parcari.
Vorbim despre reconstructia Podului Calicilor, care a fost daramat in perioada comunista, si de Podul Mihai Voda. Cel din urma ar trebui sa plece din zona Splaiul Independentei pana pe dealul Parlamentului.
"Circulatia auto va fi reglemetata mai strict, vor exista locuri de parcare in asa fel incat sa se elibereze de masini trotuarele, scuarurile si acestea sa redevina ce ar trebui sa fie, adica un spatiu public primitor”, explica arhitectul sef al municipiul Bucuresti, Gheorghe Patrascu.
Autoritatile promit... Cetatenii vor insa sa stie care raman pe hartie si care devin realitate. Acest plan arhitectural are macar un termen realist: 35 de ani. Ce se intampla insa cu celelalte proiecte promise si nefinalizate? Unde este autostrada suspendata si de ce nu e gata Centrul Istoric. Nu de alta, dar termenele de executie anuntate de primarie au expirat de mult.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS