(P) Soferii romani prefera garantia si calitatea din service-urile autorizate
Atunci cand au probleme cu masina, soferii din Romania prefera un service autorizat, releva un studiu recent realizat de portalul auto.ro, pe un esantion de 3.500 de repondenti. Principalele motivatii sunt garantia unei lucrari bine facute, folosirea de piese originale si consumabilele de calitate.
Putem observa astfel ca pretul la manopera nu mai este un barometru decisiv in alegerea unui service auto, iar ceea ce conteaza acum mai mult este increderea in personalul de specialitate, dotarile si tehnologia folosita, parametrii valabili mai ales in cazul masinilor noi achizitionate din Romania.
Cunoasterea istoricului masinii reprezinta un atu al service-urilor autorizate si reflecta transparenta unui astfel de atelier auto, mai ales cand vine vorba de autoturismele de ocazie.
Reactivi la cererea clientilor si avand ca prioritate securitatea lor, anumite service-uri autorizate permit acum vizualizarea lucrarilor de reparatie facute la masini de catre posesorii acestora.
Se poate observa astfel o incercare de apropiere a service-urilor omologate de clientii lor si de schimbare a perceptiei ca atelier auto cu servicii scumpe si intangibile. Mai mult decat atat, unele service-uri autorizate se straduiesc sa darame mitul conform caruia tarifele la service-urile de marca ar fi foarte ridicate.
De exemplu, service-ul autorizat Skoda si Volkswagen, Brady Auto Center ofera in aceasta perioada pachete de revizii Volkswagen de la 180 lei pentru VW Polo 1.2 HTP, 205 lei pentru VW Passat si Golf 2.0 TDI si doar 350 lei plus TVA pentru SUV-ul premium al marcii VW Touareg 3.0 TDI, tarife considerate foarte accesibile in reteaua autorizata.
Ofertele service-urilor autorizate devin astfel din ce in ce mai competitive raportate la tarifele standard din atelierele auto independente, cu mai mult accent pe calitate si adaptare la nevoile clientilor.
Ca si in alte domenii ale economiei, clientul roman a devenit mai pretentios si mai bine informat, iar nivelul asteptarilor sale este mult mai ridicat. El este constient ca daca apeleaza la un service auto omologat va putea reclama orice problema ulterioara sau lucrare efectuata necorespunzator. In plus, pe langa garantia de fabrica, el beneficiaza si de garantia service-ului de marca pentru lucrarile efectuate si a producatorului de piese.
O alta actiune notabila consta in diversificarea ofertelor unor service-uri autorizate, care dau acum posibilitatea clientilor de a alege intre pachete de service cu tarife diferite, in functie de originea pieselor si a consumabilelor. Cu alte cuvinte, vizita la un service autorizat ca Brady nu este un exercitiu impus ci o alegere inteligenta, cu un raport echitabil calitate-pret.
Soferii din Romania au acum multiple optiuni cand vine vorba de reparatia masinii, dar ceea ce ii va determina sa revina la un service autorizat chiar si dupa iesirea masinii din garantie va fi legatura pe termen lung creata intre personalul service-ului auto si clientii sai.
Ca in orice economie de piata, legea cererii si a ofertei isi va spune cuvantul si vor ramane pe piata doar service-urile auto competitive. Clientul a devenit rege.
Brady Auto Center, dealer autorizat Skoda si Weltauto, service autorizat Skoda si Volkswagen din Bucuresti, ofera produse si servicii auto integrate - vanzari autoturisme Skoda noi, masini de ocazie, buy-back, drive-test, service auto grup VW, piese si accesorii originale, inchirieri auto, finantare si asigurare, tractari auto non-stop, management de flote - sustinute de oferte speciale adaptate cerintelor clientilor sai.
Pe acelasi subiect: