Orasul cu semne de circulatie din 2 in 2 metri. Cum a incasat o firma 20 mil. de euro din bani publici pentru semafoare si indicatoare
Soferii care au trecut prin Timisoara cred ca in acel oras s-au adunat toate semnele de circulatie. Pe multe strazi sunt indicatoare din doi in doi metri, cumparate bineinteles din bani publici.
Administratorul firmei care a montat panourile a fost si membru in comisia de circulatie a primariei, iar procurorii DNA vor da "prioritate" acestui caz.
Gramada de semafoare si indicatoare de pe strazile Timisoarei reprezinta o provocare pentru soferi. Sunt drumuri unde, pe o distanta de nici 200 de metri, au fost montate chiar si 30 de semne de circulatie.
"Sunt indicatoare acolo unde nu trebuie, sunt prea multe si unde trebuie sunt prea putine" se plang soferii.
Cand intalnesti 4 indicatoare rutiere in mai putin de 40 de metri, este foarte greu sa fii atent si la sosea pentru ca trebuie sa te uiti mai mult la marginea trotuarului
Dar cum s-a ajuns la aceasta situatie? Primaria Timisoara a semnat un contract cu o firma pentru verificarea si montarea semnelor de circulatie pe o perioada de 14 ani.
Au trecut zece ani, timp in care firma a incasat 20 de milioane de euro din bani publici. Din aceasta suma uriasa s-au instalat in exces semafoare si indicatoare.
"E vorba de preturi care par halucinante, atata timp cat o ora de manopera la supravegherea semafoarelor sare de doua milioane", spune Traian Stoia, viceprimarul Timisoarei.
Nici nu e de mirare ca aceasta firma a ocupat ani la rand un loc fruntas in topul celor din zona de vest a tarii. Mai mult, administratorul firmei era si membru al Comisiei de Circulatie din Primaria Timisoara, cea care aproba necesarul de semafoare si semnalizatoare. La sediul companiei respective, nu am obtinut nici o explicatie.
"Am luat decizia de actualizarea componentei comisiei de circulatie.Nimeni nu are voie sa fie pe o pozitie care sa insemne intr-un fel sau altul conflict de interese", spune Nicolae Robu, primar Timisoara.
Politistii au inceput sa numere indicatoarele si vor sa renunte la o parte din ele.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS