Potrivit reprezentantilor MedLife, policlinica brasoveana a avut in 2009 o cifra de afaceri de trei milioane de euro, estimand pentru anul acesta o crestere substantiala si un numar de peste 100.000 de pacienti. 

Specialistii chestionati de Business Magazin observa ca nu se poate vorbi de o suprasaturare a pietei in ceea ce priveste serviciile medicale private, dar ca exista o discrepanta destul de mare intre Bucuresti si restul tarii in ceea ce priveste oferta.

Din punctul de vedere al amplasarii, criteriul proximitatii - de care vorbeste Robert Popescu de la A&D Pharma - n-a prea figurat pana acum printre prioritatile operatorilor. Nu avem clinici private de cartier in Bucuresti, de pilda.

Voinea constata ca operatorii au tinut cont mai mult de oferta de spatii disponibile si adecvate scopului lor decat de o acoperire echilibrata a teritoriului. E adevarat insa ca pozitia clinicii este un criteriu de care pacientii tin cont in mica masura comparativ cu alte criterii, precum dotare, renume, disponibilitatea consultatiilor si bineinteles pretul, atunci cand aleg o clinica medicala.

Cititi mai multe despre miscarile din zona serviciilor medicale private pe www.businessmagazin.ro