Directorul sportiv al echipei Steaua, Narcis Raducan, spera ca rezultatele formatiei "ros-albastre" sa incurajeze vanzarea noului produs.

"Ma bucura aceasta initiativa a departamentului de marketing. Suntem constienti ca aceste lucruri frumoase ies in evidenta atunci cand merge si jocul echipei. Sper ca spectorii nostri sa capete efervescenta cu acesta bautura care sa ajute echipa", a spus Raducan.

Directorul de marketing al FC Steaua, Bobby Durbac, a explicat cum s-a ajuns la decizia ca gruparea "ros-albastra" sa comercializeze bautura racoritoare.

 "Am plecat de la analiza pietei de bauturi racoritoare. Din totalul de bauturi carbogazoase, cola reprezintă 49 la suta. Intentionam, la ora asta, sa acoperim 12.500 de puncte de vanzare in Romania, de la chioscuri pana la hipermarketuri. Este o bautura racoritoare care speram sa faca furori printre suporterii nostri. Reteta a fost dezvoltata de liderul mondial al companiilor care produc ingredientele pentru bauturile racoritoare. Este o bautura fara conservanti, numai cu ingrediente naturale", a spus Durbac.