Tricourile fotbalistilor, cel mai bun panou de publicitate
Cele mai importante tranzactii din fotbal obisnuiau sa fie transferurile de ordinul milioanelor de euro pentru cele mai mari staruri. Astazi insa, cele mai importante pentru cluburile europene de fotbal au devenit contractele semnate cu companii pentru reclama pe tricourile de joc, potrivit Ziarului Financiar.
Un studiu infatiseaza o situatie buna in ceea ce priveste valoarea comerciala a fotbalului din Europa, sponsorizarea pe tricouri fiind in crestere cu 20% in cadrul celor mai puternice campionate.
Conform studiului, veniturile din astfel de sponsorizari pentru aceste cluburi au crescut cu 18%, pana la 470,7 milioane de euro (656,2 milioane de dolari), un avans de 75,2 milioane de euro fata de anul trecut.
Cele 20 de echipe din Premier League (Anglia) au atras cea mai mare suma, un total de 129 de milioane de euro, in crestere de la 84 de milioane de euro, acestea fiind urmate de Bundesliga germana (118,5 milioane de euro) si de Serie A (65,9 milioane de euro).
Citeste continuarea in Ziarul Financiar
Pe acelasi subiect: