In criza, ne jucam mai mult! Apar noi titluri pentru World of Warcraft, Call of Duty si FIFA!
Distribuitorul de jocuri pentru PC-uri si console Best Distribution, care spune ca in 2009 a avut o cota de 65% pe piata jocurilor video, va lansa si in acest an noi titluri pentru "succesele de casa" World of Warcraft, Call of Duty si FIFA, acestea fiind, de altfel, si unele dintre cele mai vandute jocuri de anul trecut!
"Pe o piata care va urca in 2010 cu 5-10%, vom lansa noi titluri, printre care World of Warcraft, Call of Duty si FIFA. In 2009, am avut o cota de 65% pe piata jocurilor video, cu 380.000 de jocuri vandute. Cele pentru PC au avut o pondere de 55%, fiind urmate de jocurile pentru console", a declarat, marti, directorul general al companiei, Andreea Allardin.
Potrivit datelor prezentate de Best, cei mai multi cumparatori si jucatori, totodata, au fost anul trecut din Bucuresti, cu o cota de aproximativ 40%, iar constantenii au ocupat locul doi in vanzari cu 7%.
"Asa cum anticipam, oamenii, in perioada de criza, au stat mai mult in casa, timpul liber fiind acoperit de activitati recreative de tip «home entertainmnet», printre care si jocurile video", a aratat Allardin.
In 2009, a crescut atat numarul somerilor, cat si numarul celor afectati de intreruperile de activitate ale angajatorilor. Astfel, timpul petrecut acasa a crescut.
In 2010, compania va extinde portofoliul de produse cu peste 40 de titluri de la publisherul Disney, dar si de la Warner Bros, cu care Best Distribution a semnat anul trecut un contract de reprezentanta. Pentru acest an, evolutia afacerilor are la baza promovarea unei serii noi de titluri, dintre care cele mai multe vor fi lansate in a doua jumatate a anului.
De altfel, distribuitorul de jocuri pentru PC-uri si console Best Distribution a inregistrat anul trecut o crestere a afacerilor cu circa 25%, la 7,2 milioane euro, si estimeaza pentru acest an un avans cu 10%.
Cele mai vandute titluri din 2009 au fost, in ordine, World of Warcraft, Call of Duty 6 - Modern Warfare II si FIFA10, Sims 3 si Need For Speed Shift.
Jocurile video sunt distribuite pe piata prin retaileri, principalii fiind Altex si Diverta, dar si benzinariile OMV si Librariile Carturesti.
Pe acelasi subiect: