Ernst & Young: Companiile au acces la mai multe informatii despre consumatori ca niciodata
In doar cativa ani, companiile vor putea masura orice aspect in relatia lor cu clientii. Dezvoltarea fara precedent a aplicatiilor mobile si terminalelor permite acestora sa stranga un volum impresionant de date despre utilizatori.
"Incertitudinea si complexitatea mediului economic si de afaceri cresc importanta abilitatii companiilor de a previziona. Aspecte pentru care, in trecut, companiile obisnuiau sa faca previziuni si estimari anual, sunt acum estimate lunar, iar cele care obisnuiau sa fie estimate lunar sunt in multe cazuri urmarite zilnic. Acuratetea unei estimari depinde in acelasi timp de disponibilitatea si calitatea datelor, atat interne, cat si externe, de capacitatea de procesare a acestora, respectiv de modelele si ipotezele utilizate. Abilitatea de a analiza cat mai multe scenarii in timp redus se poate transforma intr-un avantaj competitiv. Pentru sectoare de activitate in care business-ul implica si asumarea altor riscuri decat cel de afaceri, abilitatea de a estima cu acuratete riscul devine critica, mai ales in conditiile in care exista o presiune pe preturi. In plus, pentru industriile reglementate, previzionarea a devenit din ce in ce mai mult o cerinta obligatorie, stress testing-ul nemaifiind de mult doar o necesitate de business", a declarat Gelu Gherghescu, partener Audit si Asistenta in afaceri, Ernst & Young Romania.
"Consumatorul de astazi are o personalitate in continua schimbare, care sfideaza limitarile segmentarii traditionale de piata. De aceea, tot mai multe companii isi redefinesc aceasta strategie si o translateaza la nivel micro, pentru a identifica distributia valorii in cadrul segmentelor de piata. Importanta datelor si a modului in care sunt procesate este cruciala in tot acest proces. Faptul ca avem acces la un numar si o diversitate foarte mare de informatii face insa gestionarea relatiei cu clientii mai importanta si mai dificila. In prezent, petrecem mai mult timp colectand date, decat analizandu-le, iar de multe ori ne pierdem in acest noian de informatii si instrumente de procesare. Este dificil si crucial sa generam o perspectiva unitara asupra consumatorului si sa accesam informatiile relevante la momentul potrivit", a spus la randul sau Piotr Popowski, director executiv Asistenta in afaceri, Ernst & Young Polonia.
"In perioada urmatoare, avantajele competitive intr-o piata care nu creste vor fi obtinute de acele companii care vor sti sa foloseasca informatiile despre consumatori, astfel incat sa raspunda fiecarui micro-segment dupa exigentele proprii. Companiile au acces la mai multe informatii despre consumatori ca niciodata – depinde insa cum vor decide sa le foloseasca. Prin urmare, investitia in infrastructura IT si in instrumentele de analiza adecvate va face diferenta in castigarea avantajului competitiv si a cotelor de piata", a comentat si Elias Vyzas, partener Asistenta in afaceri, Ernst & Young Grecia.
Ernst & Young este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 152,000 de angajati in 700 de birouri din 140 de tari si venituri de aproximativ 22.9 miliarde dolari in anul 2011.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS