Aproape o treime dintre consumatorii din Europa, Africa de Sud si Orientul Mijlociu isi propun sa intre intr-un restaurant sau intr-o cafenea cand merg intr-un centru comercial, conform studiului realizat de CBRE.

40% dintre acestia merg la cumparaturi dupa ce intra intr-un restaurant sau o cafenea, chiar daca intentia lor initiala era doar sa ia masa.  

Este clara inclinatia consumatorilor de a cauta si aprecia oferte consistente si diverse de restaurante si cafenele in centrele comerciale ceea ce ar putea aduce tendinte noi in realocarea spatiilor pentru a oferi vizitatorilor optiuni mai bune pentru zona de food court.  

"Rezultatele inregistrate la nivel EMEA se regasesc in piata locala. Romanii apreciaza zona de restaurante si cafenele din cadrul unui centru comercial. Consumatorul roman devine mult mai pretentios. El asteapta calitate si o experienta memorabila atunci cand ia masa intr-un centru comercial. Astfel, dezvoltatorii, proprietarii si companiile de property management trebuie sa ofere solutii inovative si sa livreze clientului aceasta experienta", explica Laura Bencze-Dumea, Head of Retail CBRE EMEA.  

Rezultatele arata ca 59% dintre cumparatorii din Emiratele Arabe Unite, 57% dintre sud-africani, 52% din turci, 51% dintre polonezi si 42% dintre spanioli merg la mall doar sa manance si sa bea.