In general, o vedeta primeste cateva mii de euro pentru a aparea intr-o reclama, insa onorariile difera in functie de produsul pe care il promoveaza, notorietatea respectivei persoane si amploarea colaborarii.

Spre exemplu, atunci cand o vedeta semneaza un contract pentru o campanie de lunga durata, care include aparitia in mai multe spoturi, valoarea contractului pe care il semneaza poate ajunge la cateva zeci de mii de euro.

 “Depinde si despre ce vedeta vorbim. In Romania, onorariile variaza de la cateva mii de euro la 100.000 de euro. Acesta este pretul cel mai mare de care am auzit”, spune Carmen Tiderle, director de creatie la Leo Burnett.

Vedetele internationale ajung insa la sume uluitoare. Recordul este detinut de Julia Roberts, care a aparut recent intr-un spot de televiziune pentru Lavazza. Pentru 30 de secunde in care nu a spus nimic, ci doar a zambit, actrita a primit 1,5 milioane de dolari.

Cititi mai multe despre reclamele in care apar vedete pe www.businessmagazin.ro!