Anomalie romaneasca: sa calatoresti la metrou cu un card pe care il poti incarca doar in statiile de autobuz
Desi li se permite accesul atat la transportul cu metroul, cat si la cel cu autobuzele publice prin cardul electronic Activ, cei un milion de bucuresteni, care dispun de acest card, sunt obligati sa caute cea mai apropiata statie de autobuz in cazul in care raman fara "calatorii" pe cardul electronic. Compania care administreaza transportul cu metroul in Bucuresti nu detine echipamente de emitere sau reincarcare a acestor carduri, ci vinde abonamentele de pe acest card in statiile de autobuz, ceea ce nu se intampla in nicio alta capitala europeana. Explicatia oficialilor: metroul si autobuzele publice sunt administrate de companii diferite, ceea ce ingreuneaza introducerea unui sistem comun si eficient de plata a calatoriilor.
Aproape un milion de bucuresteni folosesc cardul electronic pentru accesul la transportul cu autobuzele publice, dar si pentru a circula cu metroul, incasarile din vanzarea titlurilor de calatorie incarcate pe aceste carduri ridicandu-se la 24,1 milioane de euro, in crestere cu 15% in primele opt luni ale acestui an fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit oficialilor de la Regia Autonoma de Transport a Bucurestiului, careia i-au revenit 91% din aceste venituri.
Desi cardul electronic Activ permite accesul la metrou, acesta nu poate fi cumparat si nici reincarcat in statiile de metrou, ci doar in cele de autobuz, dat fiind faptul ca metroul nu dispune de echipamente de emitere sau reincarcare.
Citeste articolul complet pe zf.ro
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS