Abia dupa un adevarat interogatoriu un angajat al Ministerului de Interne primeste o masina sa se deplaseze in interes de serviciu in Bucuresti.

"S-au retras un numar de 62 de autoturisme care deserveau structurile aparatului central si s-a infiintat un parc comun compus din 20 de autoturisme. Sunt deservite 1.200 de persoane", spune comisarul sef Stefan Andrei, de la Biroul de Transport Auto MAI.

Parcul auto comun salveaza cam 1.000 de euro pe luna, bani ce erau folositi pentru alimentarea masinilor trase acum pe dreapta. In plus, Ministerul de Interne a taiat 60% in personal. Au ramas doar 1.249 de angajati din aproape 3.000.

Si Ministerul Agriculturii taie in carne vie, cel putin pe hartie. Din 13.302 posturi vor mai ramane pana la 1 septembrie 9.759. Iar cei scapati de concediere vor fi nevoiti sa fie mai chibzuiti.

"Ii pun sa foloseasca hartia si fata si spate, e foarte bine. Pana acum au fost bani, s-au gasit, am platit, ne-am gandit ca are si copii, ca e pila nu stiu cui. Am ajuns la fundul sacului si asta e motivul pentru care facem taierile astea", explica Adrian Radulescu, secretar de stat in Ministerul Agriculturii.

Seful de la Educatiei sustine ca a redus si el cat a putut din cheltuieli, mai ales la capitolul bunuri si servicii.

"La cabinetul ministrului avem economii de 142.000 de lei pe primele sase luni. Atunci cand ma deplasez in strainatate, merg la economic class, nu la bussines, chiar daca protocolul imi permite", afirma Daniel Funeriu, ministrul Educatiei.

La Transporturi, reparatiile si zugravelile sunt lasate pentru alta data, iar angajatii din minister vor folosi transportul in comun. Si primesc aer conditionat cu portia.

Ramane de vazut daca toate aceste sacrificii vor da si roade, adica economii serioase la bugetele ministerelor.