Criza la romani: 315.000 de vizitatori la Sun Plaza in primele patru zile de la deschidere, din care 85.000 numai in prima zi!
Sun Plaza, cel mai mare centru comercial din Romania, si-a deschis joia trecuta portile pentru public, inregistrand inca din prima zi un trafic impresionant. Cateva mii de vizitatori au asistat la ceremonia de inaugurare, nerabdatori sa fie primii care iau parte la noua experienta de shopping si relaxare din Bucuresti. Aproximativ 85.000 de vizitatori au trecut pragul Sun Plaza in ziua inaugurarii.
“In weekendul de deschidere, efervescenta generata de Sun Plaza a fost extraordinara: am tras linie si dupa primele patru zile sistemele noastre de contorizare au inregistrat aproximativ 315.000 de vizitatori. Mai mult, alte 19.000 de persoane au venit pe esplanada de la intrarea din sud a Sun Plaza si au participat la concertele prijeluite de marea deschidere. Sunt convins ca Sun Plaza are toate sansele sa isi atinga scopul propus, acela de a avea o pozitie dominanta pe piata de retail”, a declarat Michael Richard, General Manager EMCT, dezvoltatorul Sun Plaza.
Joi, Sun Plaza si-a intampinat vizitatorii cu mai multe surprize si evenimente. Dintre acestea, cele mai asteptate au fost concertul live Shaggy si tombola al carei mare premiu este un sejur de 7 zile pentru doua persoane in Rio de Janeiro, campanie valabila pana pe 6 martie.
Seara a fost completata si cu meciul de cupa europeana Unirea Urziceni – Liverpool, partida fiind transmisa in direct pentru fanii sportului rege atat pe ecranul exterior, amplasat la intrarea principala din Piata Sudului, cat si pe un ecran interior amenajat in zona de food court.
Mixul de retail din Sun Plaza include un hypermarket Cora si o noua retea DIY prezenta in Bucuresti – Baumax, Mobexpert, Flanco, zone de lifestyle si fashion ocupate de Zara, C&A, Marks and Spencer, Debenhams, New Yorker, Hervis, Sprider, Koton, Diverta, Humanic si Deichmann. Alti retaileri care completeaza peisajul de shopping sunt Bershka, Pull&Bear, Douglas, Sephora, Nine West, Pimkie, Orsay, Promod, Motivi si Levi’s.
In zona de food-court se gasesc ofertele McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Cinnabon, Mezzo di Pasta, dar si restaurante locale de top, cum ar fi Dristor Kebab.
Zona de divertisment a centrului comercial se remarca prin cele 15 sali de cinema cu o capacitate de 3.000 de locuri in multiplexul Cinema City, clubul de bowling si billiard Oxygen care se intinde pe 2.000 mp, cazinoul Game World, un pub si cafenele, intre care amintim Starbucks si o noua prezenta pe piata romaneasca, marca franceza Brioche Dorée.
Sun Plaza este cel mai mare centru comercial din Bucuresti, cu 210.000 mp suprafata construita si 80.000 mp suprafata inchiriabila, peste 97% din suprafata fiind deja preluata de catre retaileri, urmand ca in circa o luna de zile sa fie deschisa publicului in totalitate.
Accesul se face facil, fie cu masina din Calea Vacaresti si din Soseaua Oltenitei, Sun Plaza avand o parcare subterana cu o capacitate de 2.000 de locuri, fie cu metroul, datorita legaturii directe cu statia de metrou Piata Sudului, prin pasajul subteran nou construit si care va fi dat in folosinta in curand.
Pe acelasi subiect: