WhatsApp introduce taxe. Cine va plăti pentru utilizarea platformei
WhatsApp
WhatsApp lansează un nou serviciu de tipul pey-per-use, pentru companiile care vor să comunice cu clienții lor, scrie BBC.
Această mișcare va permite Facebook, proprietarul aplicației, să monetizeze WhatsApp, care nu mai produce bani de când compania a renunțat la plata taxei de acces.
Astfel, prin intermediul noului serviciu, companiile vor putea furniza informații către clienții lor, cum ar fi date de livrare sau bilete de îmbarcare, în cazul companiilor aeriene. În schimb, companiile vor plăti o taxă pentru confirmarea livrării.
Mesajele vor costa între 0,5 cenți și 9 cenți, în funcție de țara din care provine utilizatorul. Acestea pot fi automatizate sau pot fi furnizate de asistenți umani.
În plus, firmele pot răspunde gratuit la întrebări și comentarii în primele 24 de ore, după care vor achita, de asemenea, să achite o taxă.
Ca și în cazul celorlalte mesaje trimise prin intermediul platformei, corespondența expediată prin WhatsApp Business API va fi codificată, astfel încât firma de tehnologie nu va putea descifra conținutul acestora.
Compania de transport Uber, magazinul online Wish și portalul de travel Booking.com sunt primele companii care vor folosi noul serviciu lansat de WhatsApp.
Facebook a achiziționat aplicația WhatsApp cu 19 mld. dolari, în 2014, iar de atunci a tot încercat să facă bani cu ea. Mișcarea vine la trei luni după ce fostul șef al WhatsApp, Jan Koum, a anunțat că demisionează din fruntea companiei pe care a fondat-o.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS