UE anchetează Google cu privire la practicile sale în domeniul publicităţii
Google
Autoritatea europeană de reglementare în domeniul concurenţei încearcă să obţină informaţii de la companiile de publicitate cu privire la practicile Google în domeniul publicităţii, arată un document al Comisiei Europene consultat de Reuters.
Google, cel mai mare motor de căutare online din lume, a primit în ultimii trei ani amenzi în valoare totală de 8,25 miliarde de euro pentru că şi-a blocat rivalii în achiziţiile online, smartphone-urile Android şi publicitatea online.
În prezent, grupul american este vizat de două investigaţii ale UE cu privire la practicile sale în domeniul colectării de date şi publicităţii.
"Comisia investighează modul în care Google colectează şi utilizează date. Investigaţia acoperă toate serviciile Google, inclusiv publicitatea digitală şi lanţul ad tech", a precizat Executivul comunitar, potrivit Agerpres.
De asemenea, UE vrea să ştie dacă firmele de publicitate au primit reduceri de preţuri dacă au utilizat intermediarii Google care permit firmelor de publicitate sau agenţiilor de media să cumpere spaţiu pentru publicitate de la mai multe surse.
În replică, Google susţine că discută cu Comisia şi alte părţi despre modificarea politicilor sale de publicitate şi va continua să facă acest lucru. Potrivit Google "ad tech ajută site-urile de Internet şi aplicaţiile să facă bani şi de asemenea ajută partenerii din domeniul publicităţii să ajungă la consumatori şi să îşi crească afacerile".
Google şi Facebook controlează împreună peste jumătate din cheltuielile mondiale cu publicitate pe Internet. Ambele companii sunt vizate în prezent de un proces în SUA pentru acordul pe care l-au încheiat în 2018 care oferă companiilor de publicitate care sunt clienţii ai Facebook opţiunea de a plasa mesaje publicitate pe reţeaua partenerilor Google.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS