Sebastian Dobrincu a strâns bani din site-uri și la 16 ani călătorea în California, pentru a da mâna cu Tim Cook, de la Apple, și pentru a-l asculta la workshopuri pe Mark Zuckerberg.

Visa deja la succesul din Statele Unite, așa că, un an mai târziu, pe când avea doar 17 ani, a înfiinţat primul sau start-up. Se numește StoryHeap, adică o platformă care vinde soluții de statistică și interconectează conturile de Instagram, Facebook, Snapchat, și Twitter ale clienţilor.

Are în protofoliu firmele care fac PR pentru artiștii Justin Bieber și Selena Gomez, sau producătorul muzical DJ Khaled, ori actorul Kevin Hart, dar și multe companii de retail. S-a vopsit în stilul Bieber și a ajuns să-i fure un sărut Selenei Gomez.

Acum, la 20 de ani e în căutare de noi afaceri în care să investească în calitate de business angel. Mai mult, şi-ar dori să găsească un startup în care să investească în România.

Sebastian a apărut și la Știrile PRO TV, în 2018. El i-a arătat lui Rareș Năstase unde locuiește și își desfășoară activitatea pentru care a devenit celebru.

Silicon Valley ar putea avea circa 5.000 de antreprenori cu averi de milioane de dolari până la finele acestui an, se mai arată în raportul citat.