Google incepe de astazi sa isi construiasca propriul terminal de aeroport. Investitie de 82 milioane dolari. FOTO
Directorii Google si-au propus sa epateze si in domeniul aviatic. Dar nu printr-o inovatie in domeniu, ci prin propria flota de avioane private pe care o detin.
Nu este ceva iesit din comun ca directorii marilor companii sa detina cate un avion personal. Insa, potrivit site-ului de IT TechCrunch, citat de Forbes, Lary Page, Sergey Brin si Eric Schmidt au impreuna opt avioane private, printre care se numara si un model 787, modificat, poreclit "avionul de petrecere".
Anul trecut, cei trei CEO au incheiat un contract cu firma Signature Flight Support pentru construirea unei baze la aeroportul international San Jose, din California. Va costa 82 milioane de dolari si va include un terminal pentru directori si sapte hangare, dintre care cinci vor fi special construite pentru Google.
![]()
Presedintele Signature, Maria Sastre a precizat ca terminalul va putea fi folosit si de alti clienti, scrie Business Insider. Google va beneficia insa de un tratament special. Gigantul joaca un rol important prin Blue City Holdings (BCH), compania care opereaza avioanele sale. BCH va imparti suma de 82 milioane dolari cu Signature si va avea drept de folosire exclusiva asupra acestor cinci hangare, celelalte doua putand fi folosite de catre ceilalti clienti Signature.
![]()
Proiectul va genera intre 150 si 200 de locuri de munca in constructii, dar si 36 de joburi permanente la fata locului, cand spatiul va fi dat in folosinta. Pentru directorii Google si alti privilegiati din Silicon Valley va fi insa un mod elegant si eficient de a-si incepe calatoriile.
Terminalul este unul dintre cele mai mari proiecte Signature si va putea sa opereze cel putin 100 de zboruri pe zi. Acesta urmeaza sa fie deschis in maximum 24 de luni.
Sursa foto: Signature Flight Support
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS