Oferta de 130.000.000 de euro in prima zi de la lansare. Cei mai bogati oameni de pe Pamant se bat pe cea mai puternica masina din istoria companiei
Cererea e de doua ori mai mare decat oferta. Producatorii nu stiu inca daca suplimenteaza productia.
Italienii nu ar fi pariat nimic pe o asemenea isterie. Prima grija a lor era "cum va intelege piata o premiera in istoria brand-ului: o masina hibrida?”. Are insa 1.000 de cai si pentru un Ferrari caii sunt totul. De la un punct nu prea mai conteaza ca sunt cai-benzina sau electrici. Sa sune si sa alerge ca un Ferrari, asta e important.
LaFerrari este “ACEL” Ferrari, dupa cum l-a anuntat chiar Luca Di Montezemolo, sef Ferrari SpA (societate cu actionariat). Cu un motor V12 de 6.3 litri si 800 de cai, rotile mai primesc inca 160 de cai de la doua motoare electrice. Cutia este automata cu 7 trepte si dublu ambreiaj pentru o schimbare lina a treptelor. Puterea combinata este de exact 950 de cai.
LaFerrari atinge 100 km/h intre 2 si 3 secunde, iar viteza maxima este in jur de 350 km/h.
Ferrari a anuntat ca produce numai 499 de bucati, pentru primele si cele mai importante comenzi de la clienti. Exista, desigur, si o preselectie inainte de onorarea comenzii. Surpriza a fost insa ca in prima zi dupa lansare italienii au primit 1.000 de comenzi pentru modelul hibrid, multe dintre ele cu banii jos.
Chiar daca masina este si trebuie sa ramana o raritate, asa cum au fost multe modele Ferrari gandite, s-ar putea ca uzinele din Maranello sa faca un compromis de dragul banilor si sa-si reorganizeze productia pentru 2013 cu mai multe modele “LaFerrari”.
Concurentul suprem pentru Ferrari in acest segment de supercar-uri hibride este McLaren P1. Motorul pe benzina e mai mic, 3.8 litri si impreuna cu unul singur electric puterea totala ajunge la “numai” 903 cai. Masina e la fel de rapida si de scumpa: 1.000.000 de euro.
Cea mai spectaculoasa masina ultrasport aratata la Geneva a fost Veneno, un Lamborghini de 750 de cai. Fiecare bucata din cele trei produse in total a costat 4.000.000 $. Masinile au fost vandute dinainte de a fi expuse, unor clienti deosebiti.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS