Ferrari si Maserati, nimicite in Italia tocmai de politie. Soferii sunt pur si simplu vanati “la semafor”
Sistemul a adus pierderi de pana la 72% celor doi producatori de masini.
Ferrari si Maserati sunt pe minus in Italia, iar asta nu se intampla neaparat din cauza atmosferei europene generale. Cei care isi permiteau ieri un Ferrari sau un Maserati si-l permit si azi, si probabil si-l vor permite si maine, indiferent de contextual politic sau economic. Criza a fost unul dintre cele mai eficiente generatoare de bani pentru bogatii Planetei conform tehnicii de specula.
In Italia exista un cult al masinilor sport si al detinatorilor de masini sport. Traditia se paseaza de la o generatie la alta, cu limba de moarte. Clubul Ferrari-istilor are intalniri anuale, de sute de masini, fie la Modena, fie la Maranello. Maserati este un brand pe acelasi drum, cu o mare afinitate care se mosteneste. Unde mai punem ca motoarele sunt si ele mostenite. De la Ferrari.
In 2012, vanzarile celor doua companii afiliate au scazut cu 56% pentru Ferrari si 72% pentru Maserati. Global, cele doua branduri au stat bine, pe plus, cu mari cresteri pentru Maserati care a si decis sa adauge in gama un SUV si o berlina mai mica pe langa facelifturile liniei actuale.
Motivul scaderii in Italia – inima si sufletul celor doua companii – este simplu si dureros: taxele pre amari si mai mult de atat controlul platii acestor taxe. Proprietarii sunt opriti si controlati daca si-au platit toate taxele. Care in cazul unor masini atat de scumpe si cu litraje tat de mari, sunt enorme. Desigur ca sunt foarte multi care nu-si platesc la stat, iar asta inseamna potentiali clienti de Ferrari sau Maserati noi. Oameni care vor sa-si vanda masinile vechi si sa-si ia ceva nou in schimb. Odata ce-ti iei un Ferrari sau Maserati e greu sa dai in spate. Deci o mare parte din noii clienti sunt clienti vechi.
Inmatricularile noi de masini au scazut cu 20% in Italia. Una dintre masurile de revenire in piata europeana pentru italieni este cresterea si controlarea puternica a taxelor. Conform BBC, masurile disperate inseamna pana si filtre de control fiscal la iesirea din hotelurile de lux.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS