Ford Motor vrea standarde comune pentru vehicule, in viitorul tratat comercial dintre SUA si Europa
Ford Motor, al doilea mare producator auto american, cere eliminarea taxelor aplicate in relatiile comerciale dintre Statele Unite si Europa, precum si adoptarea unor standarde comune pentru siguranta si mediu, in viitorul tratat de liber schimb aflat in negociere, relateaza Bloomberg.
Taxele vamale aplicate vehiculelor livrate intre SUA si UE si regulile diferite referitoare la calitatea vehiculelor si emisiile poluante genereaza costuri si impiedica dezvoltarea unor modele uniforme pentru pietele mondiale, a declarat Wolfgang Schneider, vicepresedinte Ford in Europa. El considera ca beneficiile tratatului in discutie ar putea sa se vada in 2020.
"Valoarea unui acord de liber schimb sta mai mult in eliminarea barierelor legislative decat in cele tarifare", a spus Schneider la Salonul Auto de la Geneva.
Discutiile referitoare la acordul comercial transatlantic progreseaza dupa ce presedintele american Barack Obama a promis in februarie sa sustina dezvoltarea relatiilor economice cu Europa.
Comisarul UE pentru Comert, Kerek De Gucht, a declarat in februarie ca Uniunea are ca obiectiv finalizarea negocierilor cu SUA in doi ani, pentru reducerea taxelor aplicate importurilor si a barierelor legislative si cresterea accesului la investitii, servicii si achizitii publice.
Importurile de masini in SUA suporta o taxa de 2%, iar cele aduse in Europa 10%. In cazul vehiculelor comerciale, aceste taxe sunt de 22% in cazul celor americane si de 10% pentru modelele europene, a aratat Schneider.
Beneficiul adus de crearea celei mai mari zone comerciale libere la nivel global va fi eliminarea cheltuielilor pentru proiectarea unor produse care sa respecte standardele locale. Acordul de liber schimb va permite Ford si altor producatori auto sa dezvolte vehicule cu destinatie internationala, ceea ce va imbunatati marjele de profit si va reduce preturile pentru cumparatori, a mai spus Schneider. El a adaugat ca oamenii sunt aproape la fel pe ambele maluri ale Atlanticului, infrastructurile sunt extrem de asemanatoare, astfel ca mentinerea unor standarde diferite pentru siguranta si mediu nu are rost, transmite Mediafax.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS