WWF: Niciun mare retailer din Romania nu vinde fructe si legume ecologice autohtone. Sustinerea acestor produse ramane la nivel declarativ
Niciunul dintre retailerii importanti din Romania nu comercializeaza fructe si legume autohtone ecologice, iar pe rafturile supermarketurilor si hipermarketurilor se gaseste un singur brand de lapte ecologic, astfel ca sustinerea acestor produse ramane la nivel declarativ, potrivit WWF.
World Wide Fund for Nature (WWF) a publicat a treia editie a studiului Retailer Scorecard, care analizeaza performanta de mediu a primilor 11 retaileri FMCG din Romania, respectiv Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro, Profi, Penny Market si Selgros.
Studiul releva faptul ca se mentine imbunatatirea la nivel de piata pentru fructele si legumele fara certificare ecologica provenite din Romania (55%), dar in continuare niciuna dintre cele 11 companii nu comercializeaza fructe si legume romanesti provenite din agricultura ecologica.
De asemenea, din totalul de lapte dulce comercializat, 56,5% provine din Romania, fata de 54,43% in 2013. Cu toate acestea, doar 7,8% sunt produse cu certificare ecologica si in continuare un singur brand este prezent in categoria lapte romanesc certificat ecologic pe rafturile magazinelor incluse in studiu. Ouale provin in proportie de 99,5% din Romania, dintre acestea 9,8% avand certificare ecologica.
Retailer Scorecard urmareste performanta retailerilor in sapte sectoare-cheie cu impact asupra mediului si societatii, respectiv legume si fructe de sezon, lactate, oua, peste, detergent, hartie de unica folosinta si politici de mediu. Evaluarea este realizata pe baza unui chestionar completat de reprezentantii fiecarei companii si a unei fise de observatie, completata in teren de reprezentantii WWF.
Infiintata in anul 1961, WWF este una dintre cele mai importante organizatii internationale care deruleaza proiecte pentru conservarea naturii, in peste 100 de tari. Misiunea WWF la nivel global este sa opreasca degradarea mediului inconjurator si sa construiasca un viitor in care oamenii traiesc in armonie cu natura.
Mai multe despre:
#produse eco#reducere TVA
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS