Vanzarile McDonald's au crescut cu aproape 6% in Europa. Ce produs atipic a "detronat" faimosii hamburgeri
Ai crede ca produsele fast-food sunt cele au "pus umarul" la cresterea afacerii McDonald’s. Insa, raspunsul nu sunt acestea ci cafeaua si cererea tot mai mare pentru aceasta bautura, scrie Daily Mail. Nu trebuie sa uitam ca lanturi de cafenele precum Starbucks si Costa au vandut aproape 100 de milioane de cesti de cafea doar in Marea Britanie, in 2010.
In plus, managerii McDonald's au prelungit orele de program ale lantului fast-food. Asa ca, in al doilea semestru din an, vanzarile grupului au crescut cu 5,9% in Europa, comparativ cu acelasi interval din 2010, iar segmentul de cafea a avut un rol extrem de important.
Reprezentantii McDonald's mai spun ca noul meniu pentru micul dejun a impulsionat vanzarile cu 10%, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Lantul de fast-food vrea sa introduca in meniu sandvisuri cu putine calorii.
Mai mult, in cadrul stadionlui Stratford va fi deschis cel mai mare restaurant McDonald's din lume.
Citeste si
Trei mari greseli ale economiei americane pe care le repeta China
De la islamism la neo-nazism si crestinism. Cine este in spatele masacrului din Norvegia