Ai manca pizza sau homar la McDonald’s? 6 produse pe care lantul de fast-food le-a ratat din start FOTO
In incercarea de a se mentine pe prima pozitie in topul restaurantelor fast-food, McDoland’s a incercat de-a lungul timpului diferite retete inedite. Unele dintre ele au devenit cele mai vandute produse ale companiei, altele insa au ramas doar la stadiul de incercare. Iata mai jos cateva meniuri care au cazut in uitare sau care nici macar nu au fost introduse in vanzare.
1. Hulaburger
Hulaburger-ul a fost cel mai rasunator esec al lui Ray Kroc, omul care a facut din McDonald’s cea mai vanduta franciza din lume.
Burgerul a fost creat in 1963 si era destinat membrilor comunitatii romano-catolice, care nu puteau sa manance carne vinerea.
Produsul era, de fapt, un cheeseburger care, in loc de carne, continea o felie de anans. Burgerul a fost un dezastru, spre deosebire de Filet-O-Fish, care a fost lansat in aceeasi perioada de o franciza din Cincinnati si care se vinde si astazi in restaurantele McDonald’s din toata lumea.
2. Arch Deluxe
In campania publicitara la acest produs compania s-a axat pe faptul ca este un burger destinat adultilor, mai sofisticat, pentru clienti mai pretentiosi. Campania pentru promovarea noului produs a costat peste 100 de milioane de dolari, care, insa, au fost aruncati pe fereastra. A fost cea mai scumpa campanile din istoria brandului, dar care nu a ajutat deloc la vanzarea noului burger. Esecul s-a lasat si cu cateva decapitari la nivelul top-managementului.
3. McLobster
Produsul nu a avut succes din cauza pretului prea ridicat. Cine ar da 6 dolari pe un sendvis care nu-I potoleste foamea? Si-apoi, cine vrea sa manance homar, nu se duce la McDonald’s. Burgerul se ma vinde doar in Canada, dar fara prea mare succes.
4. McHotdog
In 1977, CEO-ul companiei, Ray Kroc, a interzis vanzarea de hotdog in restaurantele McDonald’s, in ciuda cererii foarte mari, considerand ca prepararea lor nu este igienica. Hotdogul a fost reintrodus in vanzare in anii’90 in unele tari, ca pe un produs de vara. Produsl s-a vandut ocazional in Marea Britanie, Canada, SUA si Japonia, dar fara prea mult succes.
5. McPizza
La mijlocul anilor ’90, McDonald’s a decis sa introduca in vanzare pizza. Produsul creat de companie era, insa fad, iar cei care voiau o pizza buna se duceau tot la restaurantele cu traditie. In concluzie, compania a investit milioane in cuptoare si ustensile speciale pentru preparea produsului, pe care nu le-au folosit.
McPizza a fost abandonata treptat si ideea a fost uitata repede. De ce nu a mers? Pentru ca oamenii nu asociaza imaginea McDonald’s cu aceea a unui producator de pizza, produs pe care il pot gasi la o calitate superioara in pizzeriile traditionale.
6. McPasta
McDonald’s a inceput sa testeze vanzarea de paste in 1989, in sudul Statelor Unite, ia in septembrie 1991 a introdus produsul si in restaurantele din New York. Meniurile contineau lasagna, fettuccine alfredo si spaghetti cu carne. Incerarea a avut aceeasi soarta ca si cea cu pizza, oamenii nefiind interesati sa manance paste la fast-food.
Sursa foto: listverse.com
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS