Procesul de modernizare va incepe cu faimoasa sigla a McDonald's-ului, formata din arcadele aurite care formeaza litera "M", pe fundal rosu. Culoarea rosu-neon va disparea, urmand sa fie inlocuita cu o nuanta ceva mai discreta, iar galbenul aprins se va transforma intr-un galben mustar, informeaza si editia electronica a USA Today.

Potrivit jurnalistilor americani, 800 de fast-food-uri din Statele Unite vor suferi marea schimbare in cursul acestui an. La nivel global exista proape 30.000 de restaurante McDonald`s.

McDonald`s adopta un stil conventional

Peretii restaurantelor McDonald's vor fi decorati cu diverse fotografii si panouri de arta contemporana. In ceea ce priveste amenajarea interioarelor, lemnul si inlocuitorii din piele vor lua locul fibrei de sticla, folosita in prezent. Astfel, in locul scaunelor din plastic, clientii vor putea sta pe scaune din vinil, lemn, tapitate sau colorate.

In plan mai sunt prevazute si canapele, fotolii si conexiune Wi-Fi-ul gratuita. Nici plasmele gigant nu vor lipsi din peisaj. Luminile fluorescente montate pe pereti sau direct in tavan vor fi inlocuinte de lampi moderne, personalizate.


Noi culori-vedeta: portocaliu si verde

Surpriza o constituie insa culorile portocaliu si verde, care urmeaza sa apara atat pe interiorul, cat si pe exteriorul restaurantelor McDonald`s.

Iar pentru a imbunatati calitatea serviciilor si a scurta, totodata, timpul de servire, managerii lantului american s-au gandit sa implementeze doua "drive-thru".

Conceptul “al treilea loc” - Mai multa intimitate pentru clienti

Remodernizarea lantului de fast-food include si o compartimentare a interiorului. Acest lucru se traduce prin mai multa intimitate pentru clienti. Vorbim despre asa numitul concept „al treilea loc”, denumit astfel de sociologi.

Daca pana acum, McDonald`s a fost gandit ca un spatiu deschis, in care toti clientii aveau acces si vizibilitate asupra tuturor consumatorilor din local, fiind practic „obligati” sa imparta aceleasi momente, lucrurile se vor schimba putin in viitor: vor exista incaperi pentru grupuri, clienti care doresc sa se relaxeze, dar si pentru cei grabiti.

Strategia managerilor de la McDonald`s este inspirata de miscarea celui mai mare lant de cafenele din lume, Starbucks. Acesta din urma a inregistrat un succes urias in ultimii douazeci de ani, dupa ce a venit pe piata cu un nou concept: un loc in care clientii se puteau relaxa, intr-o atmosfera relaxanta, in care puteau citi, scrie sau socializa cu prietenii in timp ce consumau o cafea.