Supermarketul Steaua. Cum vrea sa vanda clubul din Ghencea milioane de sticle de vin, bere si cola
Steaua este cea mai iubita echipa de fotbal din Romania, cu milioane de suporteri, o piata de desfacere importanta pentru produsele care poarta numele clubului. Asa au aparut pe piata, in mai putin de o saptamana, "Cola Steaua" si "Berea Steaua". Dupa ce, anul trecut, piata bauturilor facea cunostinta cu doua sortimente de vin Steaua: Merlot si Feteasca Alba, scrie ziarul Gandul.
Motivati de succesul pe care l-au avut cu vinul, cei de la Steaua si-au diversificat oferta de produse, iar ambitiile comerciale sunt mari.
Astfel, daca in mai putin de sase luni de la lansare se si vandusera 20.000 de sticle de vin, FC Steaua asteapta sa vanda milioane de sticle de cola si milioane de doze de bere.
Iar "Berea Steaua", lansata miercuri, cu o zi inaintea meciului cu Liverpool, chiar daca nu a aparut pe piata intr-un moment prielnic, in conditiile in care temperatura trece cu greu de zero grade, ar trebui sa se vanda foarte bine.
Citeste continuarea in Gandul!
Pe acelasi subiect: