Supermarketul Steaua. Cum vrea sa vanda clubul din Ghencea milioane de sticle de vin, bere si cola
Steaua este cea mai iubita echipa de fotbal din Romania, cu milioane de suporteri, o piata de desfacere importanta pentru produsele care poarta numele clubului. Asa au aparut pe piata, in mai putin de o saptamana, "Cola Steaua" si "Berea Steaua". Dupa ce, anul trecut, piata bauturilor facea cunostinta cu doua sortimente de vin Steaua: Merlot si Feteasca Alba, scrie ziarul Gandul.
Motivati de succesul pe care l-au avut cu vinul, cei de la Steaua si-au diversificat oferta de produse, iar ambitiile comerciale sunt mari.
Astfel, daca in mai putin de sase luni de la lansare se si vandusera 20.000 de sticle de vin, FC Steaua asteapta sa vanda milioane de sticle de cola si milioane de doze de bere.
Iar "Berea Steaua", lansata miercuri, cu o zi inaintea meciului cu Liverpool, chiar daca nu a aparut pe piata intr-un moment prielnic, in conditiile in care temperatura trece cu greu de zero grade, ar trebui sa se vanda foarte bine.
Citeste continuarea in Gandul!
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS