Strategie de promovare. Tara care plateste oamenii sa stea la coada in fata magazinelor
Popularitatea bazata pe recomandari nu a aparut odata cu Facebook-ul. China a stiut sa se foloseasca de ea de zeci de ani, inventand chiar un mecanism propriu de promovare.
Daca in alte parti ale lumii oamenii se feresc de aglomeratia de pe strada si de publicitatea tipatoare, chinezii aleg magazinul in care sa intre dupa un criteriu cat se poate de simplu: marimea cozii de la intrare. In opinia lor, cu cat numarul celor care asteapta la rand este mai mare, cu atat magazinul ar trebui sa fie mai bun.
Cozile sunt un simbol puternic in China, scrie Business Insider. Generatiile mai vechi le asociau cu ritualurile erau socialiste, asteptarea la ghisee sau in locurile unde stateau la rand sa primeasca ratii de hrana in schimbul unor cupoane.
Pentru cei tineri, cozile sunt in schimb o garantie a valorii. Indiferent ce se vinde la capatul lor, pentru ei coada este o dovada a calitatii recunoscute si deci a unor bani bine cheltuiti. Iar lunga asteptare nu face decat sa sporeasca placerea cumparaturii finale.
Managerii au prins ideea, iar magazinele au inceput sa angajeze indivizi special pentru statul la cozi in fata usilor, pentru 1,6 dolari pe zi. “Expunerea sociala” a brandului le aduce astfel mai multi clienti si mai multi bani.
Acelasi lucru l-a facut si Louis Vuitton. Multimea adunata in fata magazinului, in ziua de inaugurare, a contribuit la reputatia de cel mai dorit brand din China.
In aceeasi maniera, managerul unui restaurant italian din Shanghai, Otto E Mezzo Bombana, cotat cu o stea Michelin, spune ca primul lucru pe care il intreaba clientii care ii calca pragul este “Ce au comandat ceilalti? Asta vom manca si noi.”
Mai multe despre:
#magazine#strategii de promovare
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS