Grupul nipon Toyota deschide un lant de magazine de lux sub marca Lexus
Grupul nipon Toyota intentioneaza sa deschida magazine in care sa ofere consumatorilor bunuri de lux, variind de la genti din piele fabricate in Italia la cafea servita in cani smaltuite folosind cenusa vulcanica, informeaza Bloomberg.
Potrivit planului Toyota, magazinele de lux ar trebui sa contribuie la imaginea la nivel global a marcii premium Lexus.
Producatorul auto va inaugura primul magazin Intersect By Lexus in Tokyo, la sfarsitul lunii august, potrivit unui comunicat al grupului. Ulterior, vor fi deschise magazine si in New York si Dubai, se arata in comunicat, fara a fi precizat un calendar.
Efortul de marketing al Lexus vine in contextul planurilor constructorului nipon de a-si creste notorietatea la nivel global, dupa ce doi ani consecutiv a avut in SUA vanzari mai slabe pe segmentul de lux comparativ cu BMW si Mercedes-Benz. Mercedes conduce Lexus la vanzari si in Japonia, piata de origine a Toyota.
"Debutul de succes al Lexus in SUA nu a fost replicat si pe alte piete, iar notorietatea brandului are nevoie de multa munca comparativ cu BMW si alte marci de lux. Nu te poti astepta sa castigi vanzari doar pentru ca ai deschis o cafenea, dar este in mod cert mai bine decat sa nu ai asa ceva", a declarat Takaki Nakanishi, fondator al institutului de cercetare Nakanishi.
In SUA, vanzarile Lexus au avansat cu 12% in acest an, la 141.446 unitati, evolutie mai buna decat cea a BMW sau Mercedes, potrivit firmei de cercetare Autodata. SUA este cea mai mare piata pentru Lexus, reprezentand jumatate din vanzarile marcii.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS