Strategia IKEA pentru România. Deschide cel mai mare magazin din Europa de Sud-Est și se extinde în mai multe orașe
IKEA
Retailerul suedez de mobilă IKEA vrea să deschidă cel de-al doilea magazin de pe piața locală până la începutul verii și să extindă punctele de colectare a comenzilor către Cluj-Napoca, Iași și Constanța, scrie Profit.ro.
Deschiderea celui de-al doilea magazin IKEA din România – IKEA Pallady din București, fusese programată inițial pentru vara anului trecut, amânată pentru sfârșitul toamnei și amânată din nou pentru acest an.
Lucrările la al doilea magazin IKEA din București, care va fi cel mai mare magazin al retailerului suedez din Europa de Sud-Est, au fost demarate în 2017.
Potrivit companiei, IKEA investește 86 de milioane de euro (valoarea totală a terenului și a construcției) în cel de-al doilea magazin din București. În noul magazin urmează să lucreze 350 de angajați.
Magazinul, situat pe bulevardul Theodor Pallady din București, va avea aproximativ 37.000 de metri pătrați, 1.300 de locuri de parcare și stații de încărcare pentru mașini electrice, un restaurant cu 550 de locuri, bistro, magazin de delicatese suedeze și loc de joacă pentru copii. Noul magazin va avea, de asemenea, și o seră de aproximativ 800 de metri pătrați în Market Hall și o zonă IKEA Café, concepută ca un spațiu de întâlnire pentru vizitatori.
“România este țara din regiune în care avem cele mai ambițioase planuri. Plănuim să creștem de la trei la 13 magazine până în 2025, în regiunea South-East Europe formată din România, Croația, Slovenia și Serbia, iar 9 dintre aceste magazine vor fi în România”, declara, în 2017, Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA SEE.
Potrivit lui Vanoverbeke, următoarele trei orașe în care IKEA va deschide magazine în România sunt: Timișoara, Brașov și Cluj.
Pentru acest an, retailerul suedez a mai anunțat și extinderea punctelor de colectare a comenzilor către Cluj-Napoca, Iași și Constanța, anul acesta.
„Anul trecut am deschis primele puncte de colectare ale IKEA, în Brașov și Timișoara, și avem în plan să deschidem anul acesta puncte de colectare în Cluj-Napoca, Iași, Constanța. Acestea sunt orașele pe care le urmărim în prezent, iar, mai târziu, vom căuta și alte orașe”, a declarat, pentru Profit.ro, Stefan Vanoverbeke.
Primele două puncte de colectare a comenzilor online din România au fost deschise anul trecut la Brașov și Timișoara, potrivit companiei.
Astfel, clienții vor putea face cumpărăturile online pe www.IKEA.ro, în magazinul IKEA Băneasa sau prin telefon cu ajutorul angajaților din call-center și vor putea opta pentru livrarea produselor la punctele de colectare. În acest fel, vor putea să ridice personal produsele, în ziua și la ora la care doresc.
IKEA se pregătește, totodată, și pentru bugete și spații mici și vrea să deschidă mai multe magazine în centrul orașelor. Această strategie va garanta că IKEA va putea satisface nevoile unei lumii urbanizate în care oamenii trăiesc în spaţii mici, au bugete mici de cheltuieli şi puţin timp la dispoziţie, declara, anul trecut, directorul general de la IKEA, Jesper Brodin.
Primul pas în acest sens îl face la Paris, unde IKEA se pregăteşte să deschidă în primăvară primul său magazin din centrul unui oraş. Franţa este a treia mare piaţă pentru IKEA, după cea din Germania şi SUA. În aceste condiţii, la data de 6 mai, grupul suedez va inaugura un nou magazin cu o suprafaţă de 5.400 de metri pătraţi care se va întinde pe două etaje pe Boulevard de la Madeleine, o zonă în apropierea Operei din Paris.
Retailerul suedez IKEA Group este liderul mondial în vânzareade mobilier și decorațiuni. Magazinele IKEA oferă aproximativ 10.000 de produse de mobilier și soluții accesibile pentru acasă. IKEA Group deține și operează 355 de magazine în 29 de țări (31 August 2017).
Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010, a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group. În anul financiar 2017 (1 septembrie 2016 – 31 august 2017), magazinul IKEA din România a fost vizitat de 3,3 milioane de oameni și 7,5 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul www.IKEA.ro.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS