Romanii “vaneaza” televizoarele, electrocasnicele mici si frigiderele, de Black Friday. Aproape 60% vor sa cumpere ceva in Vinerea Neagra
Black Friday
Romanii vor cumpara, cu preponderenta, de Black Friday 2016, produse electro-IT, precum televizoare, electrocasnice mici si frigidere, dar si telefoane mobile si masini de spalat, releva o cercetare realizata de Kantar Millward Brown Romania, data joi publicitatii.
Conform sondajului, anul acesta, in Vinerea Neagra, in topul preferintelor pentru cumparaturi se regasesc cel mai frecvent televizoarele (41%), electrocasnicele mici (32%) si frigiderele (25%).
In acelasi timp, telefoanele mobile si masinile de spalat sunt urmatoarele doua categorii de produse aflate pe listele de cumparaturi pentru Black Friday, fiind amintite, pentru fiecare categorie, de cate 22% dintre cei intervievati cu privire la intentia de achizitie.
In 2016, aproape 60% dintre romani doresc sa cumpere ceva de Black Friday si au raspuns la interviu cu 'Probabil voi cumpara' sau 'Sigur voi cumpara'. Fata de medie, intentia este mai ridicata in randul tinerilor (18-34 de ani), a barbatilor sau a persoanelor care au mai facut vreodata cumparaturi online.
Totodata, numarul romanilor care au auzit de reducerile din cadrul Black Friday, evenimentul anului in comertul romanesc, a ajuns anul acesta la 78% in randul persoanelor cu varste intre 18 si 65 de ani, in crestere de la 71%, in 2015. Evenimentul prezinta o notorietate mai ridicata in randul tinerilor (18 - 34 de ani) si a persoanelor din mediul urban.
Topul preferintelor atunci cand vine vorba despre magazinele din care se vor face cumparaturi de Black Friday este condus de eMag, cu 29,1% dintre sufragii, urmat de Altex (25,8%), Flanco (10,6%), Carrefour (5,1%), Media Galaxy (3,1%), Kaufland (3%), Auchan (2,3%), Dedeman (2,2%), Domo (1,6%) si Lidl (1,1%).
Per total, datele sondajului arata ca, in prezent, 43% dintre romani au achizitionat cel putin un produs dintr-un magazin online, in crestere de la 37%, in 2015.
Cercetarea a fost realizata pe un esantion reprezentativ la nivel national, in randul a 2.000 de respondenti din mediul urban si rural, cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani. Interviurile au fost realizate telefonic in perioada 24 octombrie - 29 octombrie 2016, iar eroarea de esantionare este de +/-2,2%.
Kantar Millward Brown Romania este parte a retelei Kantar Millward Brown, agentie globala de cercetare de marketing specializata in evaluarea eficientei reclamelor, a comunicarii strategice, precum si a cercetarii de media si de brand equity. La nivel global, reteaua are mai mult de 87 de birouri si opereaza in 58 de tari. Kantar Millward Brown este parte din grupul Kantar, divizia de informatii pentru afaceri si consultanta a WPP.
Mai multe despre:
#Black Friday#retail
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS