Romanii intentioneaza sa cumpere de Black Friday produse intre 500 si 1.000 de lei. 1 din 5 va cheltui peste 1.000 de lei
Black Friday
Un procentaj de peste 80% dintre romani intentioneaza sa cumpere produse aflate la promotie de Black Friday, la o valoare de aproximativ 1.000 de lei de persoana, potrivit unui sondaj realizat pentru evoMAG de platforma online de sondare a opiniei publice iVox, remis presei.
Potrivit studiului, sumele pe care le aloca romanii pentru achizitia de produse in Black Friday s-au majorat in ultimii ani, ca urmare a cresterii nivelului de trai.
Astfel, 26% dintre respondenti spun ca vor aloca anul acesta peste 1.000 de lei pentru achizitia de produse in Black Friday, iar ponderea celor care si-au bugetat cumparaturi de peste 1.000 de lei de Black Friday este si mai mare in mediul urban, ajungand la 28%.
“Observam ca romanii incep sa cumpere produse cu o valoare mai mare, pe fondul cresterii nivelului de trai si a puterii de cumparare. Iar de Black Friday nu vor face exceptie, cu atat mai mult cu cat, cu aceasta ocazie, pot achizitiona produsele pe care si le doresc, la cele mai mici preturi”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.
Aproape 35% dintre romani vor aloca anul acesta de Black Friday cel mult 500 de lei, iar 20% intentioneaza sa cheltuiasca intre 500 si 1.000 de lei. Barbatii sunt dispusi sa aloce sumele cele mai mari, 30% dintre acestia intentionand sa cumpere produse a caror valoare cumulata depaseste 1.000 de lei. La polul opus, doar 20% dintre femei sunt dispuse sa cheltuiasca peste 1.000 de lei de Black Friday, 45% dintre femei optand pentru cumparaturi cu o valoare de sub 500 de lei.
Sondajul a fost realizat pentru evoMAG in intervalul 14 octombrie-15 octombrie a.c., pe un esantion de 2.446 de persoane.
Anul acesta, reducerile evoMAG de Black Friday vor fi active timp de trei zile, in perioada 18 noiembrie - 20 noiembrie.
Cele mai importante reduceri din an vin la pachet cu cea mai mica perioada de livrare. Astfel, 50% dintre comenzile plasate de Black Friday pe evoMAG vor fi livrate in 48 de ore, urmand ca restul produselor sa ajunga la clienti in cel mult 4 zile.
evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comert electronic din Romania. Magazinul online comercializeaza peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de ingrijire personala, sport & fitness si produse destinate nou-nascutilor. evoMAG a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 18,5 milioane de euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.
Mai multe despre:
#Black Friday#Evomag.ro
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS