Comenzile primite de magazinele online cresc de zece ori in perioada de Black Friday
Numarul comenzilor primite de magazinele online, de Black Friday, poate creste de 10 ori in comparatie cu vanzarile inregistrate intr-o luna normala, arata o analiza de specialitate.
Pe de alta parte, acest fenomen este reflectat cel mai bine in gradul de incarcare la nivel operational, care creste si cu 1000% pentru magazinele fara un soft automatizat, spun expertii platformei Teamshare.
Cele mai mari greutati in perioadele cu varf de vanzari sunt resimtite de magazinele care nu si-au automatizat si sincronizat "bucataria" interna cu ritmul accelerat al comenzilor, preferand sa verifice, proceseze si factureze totul manual.
"Daca astfel de magazine resimt un efort operational cu pana la 1000% mai mare, automatizarea proceselor scade gradul de incarcare la 100% - 200% fata de situatiile normale. Luand in calcul si marja redusa a vanzarilor, din cauza preturilor promotionale, campaniile de reduceri de Black Friday desfasurate fara automatizare genereaza, in realitate, pierderi financiare intr-o perioada in care tot retailul online ar trebui sa faca profit", spun cei de la Teamshare, potrivit Agerpres.