Reebok plateste daune de 25 milioane de dolari clientilor nemultumiti. Ce acuzatii a primit producatorul german de incaltaminte
Producatorul german de incaltaminte, haine si accesorii a acceptat sa achite compensatii in valoare de 25 milioane de dolari, pentru finalizarea unei investigatii realizate de Comisia Federala pentru Comert din Statele Unite, informeaza Reuters.
Reebok a fost anchetat in legatura cu o campanie de promovare care le promitea clientilor beneficii de sanatate nefondate pentru doua modele de incaltaminte.
Retailerul german a acceptat sa plateasca 25 de milioane de dolari clientilor care au cumparat modelele de incaltaminte EasyTone, RunTone si papucii EasyTone, despre care a sustinut intr-o publicitara ca tonifica musculatura picioarelor.
In reclamele realizate celor trei produse, promovate de la inceputul lui 2009 in presa scrisa, in televiziune si pe internet, clientii erau "informati" ca pantofii/papucii includeau buzunare cu aer circulant care crea o "microinstabilitate" cu efect de intarire a muschilor. Practic, consumatorilor li se prezentau niste pantofi sport meniti sa le defineasca muschii mai mult decat alte produse de acest gen.
Clientii care au achizitionat modelele respective au constat insa ca promisiunile referitoare la facilitatile produselor erau pure strategii de marketing. In consecinta, au actionat in judecata producatorul german, scrie Reuters.
Comisia Federala pentru Comert din Statele Unite a deschis o investigatie cu privire la acuzatiile aduse Reebok. Mai mult, institutia americana i-a interzis retailerului sa mai promoveze produsele respective ca imbunatatind conditia fizica.
Dat fiind faptul ca Reebok a acceptat sa-si despagubeasca clientii cu o suma totala de 25 de milioane de dolari, cumparatorii pagubiti isi vor putea recupera banii fie direct de la Comisia Federala pentru Comert fie prin intermediul unui proces colectiv, potrivit informatiilor publicate de Reuters.
Reebok International Limited, filiala a companiei germane Adidas incepand cu 2005, este un producatori de pantofi, haine sport si accesorii. Numele brandului provine din limba africana (rhebok), care semnifica un tip de antilopa/gazela din Africa.
Compania a luat nastere in 1890 in Holcombe Brook, un mic sta situate la sase mile in nord-estul orasului Bolton, Anglia, cand Joseph William Foster, producator de o viata intreaga de pantofi sport, a venit cu ideea de a crea un produs revolutionar. Asa s-a nascut pantoful sport cu crampoane, o noutate la vremea respectiva. Datorita succesului pe care l-a inregistrat, Foster a infiintat in 1895, impreuna cu cei doi fii ai sai, firma de incaltaminte J.W. Foster si Fiii.
In 1960, doi dintre nepotii lui Foster, Joe si Jeff au rebranduit compania in Reebok, inspirandu-se dintr-un dictionar obtinut drept premiu de Joe la o cursa de atletism, in copilarie.
In 1979, Paul Fireman, un distribuitor de produse sportive din SUA a vazut o pereche de pantofi Reebok la un targ international de comert si a negociat cu familia Foster pentru a cumpara compania si a o extinde in America de Nord.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS