Masini si bere de 300.000.000 $ pentru evenimentul anului in SUA. Plus alte zeci de milioane, costuri de productie
Universul e gata de Super Bowl. Banii curg ca-n povesti, iar marcile auto si cele de bauturi vor sa bata recordul de 120.000.000 de oameni audienta la cea mai vizionata reclama din istoria omenirii.
Dupa ce am vazut cu ce minuni de spoturi au venit marcile auto, e timpul sa vedem si cine da cei mai multi bani, cum si cat s-a modificat dinamica preturilor pe publicitate din 2007 incoace.
2.400.000 $ costau 30 de secunde in timpul Super Bowl-ului acum 5 ani. Pretul a tot urcat pana la 3.100.000 $ in 2011 (+40% fata de 2007).
Asta inseamna ca advertiserii nu au tinut cont de recesiunea drastica din SUA si au plusat an de an, chiar daca primetime-ul in primul trimestru a scazut cu 10% din 2007 incoace (de la 106.000 $ la 96.000 $). 172 mil $ au cheltuit marcile auto pe publicitate in perioada 2007-2011.
In februarie 2011, 120.000.000 de oameni au urmarit simultan reclama Chevrolet (Wild Ride), devenind astfel cea mai vizionata din istorie.
Bauturile sunt al doilea cumparator important de spatiu TV in timpul celui mai important eveniment sport din SUA. Alcoolul si sucurile dau 127.000.000 $ pe reclama de la Super Bowl din 2007 incoace.
Aici, dinamica a fost cuminte de la an la an, cu fluctuatii usoare, iar reclama chiar a scazut de la 24 mil. $ in 2007 la 22 mil. $ in 2011. La masini s-a intamplat exact invers. A crescut mereu si in 2011 a fost de peste 2 ori mai mare decat in 2010 (78 mil. $ fata de 32,7 mil. $).
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS