Super Bowl, momentul pentru... reclame. Care au fost cele mai comice reclame din 2010?
A 45-a editie a Super Bowl este momentul propice pentru companii, mai ales tinand cont de numarul urias de telespectatori ce vor urmari meciul. Daca tinem cont ca anul trecut 16,5 milioane de fani au deschis televizoarele pentru a vedea finala Super Bowl, este usor de inteles de ce o secunda de publicitate costa companiile 100.000 de dolari, scrie Ziarul Financiar.
Cu succesul de care se bucura reclamele nu este de mirare de ce telespectatorii ajung chiar sa deschida televizoarele doar pentru a vedea pauzele de publicitate.
"Aproape 50% dintre telespectatori deschid televizoarele pentru a urmari reclame, mai mult decat cei care urmaresc meciul", a declarat pentru publicatia Fidelity Stephen Master, vicepresedinte al firmei de cercetare media Nielsen Sports.
"Ai parte de 100 de milioane de telespectatori, iar media va continua sa vorbeasca despre reclame", spune Jordan Breslow, director in cadrul Group M, companie de management al investitiilor in media.
Daca va intrebati cat de eficiente sunt reclamele, ar trebui sa stiti ca Snickers ar trebui sa vanda 6.329.406 batoane de ciocolata pentru a plati o reclama de 30 de secunde, in timp ce Bridgestone ar trebui sa vanda 298.656 anvelope.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS