Super Bowl, momentul pentru... reclame. Care au fost cele mai comice reclame din 2010?
A 45-a editie a Super Bowl este momentul propice pentru companii, mai ales tinand cont de numarul urias de telespectatori ce vor urmari meciul. Daca tinem cont ca anul trecut 16,5 milioane de fani au deschis televizoarele pentru a vedea finala Super Bowl, este usor de inteles de ce o secunda de publicitate costa companiile 100.000 de dolari, scrie Ziarul Financiar.
Cu succesul de care se bucura reclamele nu este de mirare de ce telespectatorii ajung chiar sa deschida televizoarele doar pentru a vedea pauzele de publicitate.
"Aproape 50% dintre telespectatori deschid televizoarele pentru a urmari reclame, mai mult decat cei care urmaresc meciul", a declarat pentru publicatia Fidelity Stephen Master, vicepresedinte al firmei de cercetare media Nielsen Sports.
"Ai parte de 100 de milioane de telespectatori, iar media va continua sa vorbeasca despre reclame", spune Jordan Breslow, director in cadrul Group M, companie de management al investitiilor in media.
Daca va intrebati cat de eficiente sunt reclamele, ar trebui sa stiti ca Snickers ar trebui sa vanda 6.329.406 batoane de ciocolata pentru a plati o reclama de 30 de secunde, in timp ce Bridgestone ar trebui sa vanda 298.656 anvelope.
Pe acelasi subiect: