Produsele care au animat vanzarile companiei de haine din Marea Britanie sunt adresate femeilor moderne, care doresc sa fie in pas cu moda. Vorbim despre lenjerie intima pentru femei, cu tendinte braziliene.

Observand succesul de care aceasta s-a bucurat printre clientele magazinelor M&S, managerii au hotarat sa vanda articolele de vestimentatie la super-promotie, si anume trei bucati la 10 lire sterline, adica 0,33 de lire pe pereche, fata de 0,64 de lire, atat cat costa un astfel de produs in 2010.

Strategia adoptata de directorii de marketing ai brandului M&S nu este singura de acest fel. Anul trecut, costumele de baie din colectia brandului s-au vandut incepand cu 0,5 £/bucata, iar rochiile pentru doamne au fost printre cel mai bine vandute produse ale brandului, la pretul de 49,5 lire sterline/bucata.

Potrivit oficialilor companiei, promotia M&S s-a incheiat pe 2 iulie. Incepand cu aceasta data, preturile produselor au crescut, iar explicatia managerilor tine de costurile de productie ridicate.

Presedintele executiv al Marks&Spencer, Marc Bolland sustine ca retailerul britanic se pregateste de vremuri nu tocmai roz. „Suntem precauti in legatura cu perspectivele pentru umatorul sezon”, a spus Bolland.

Vanzarile din ultimele trei luni, care au crescut cu aproximativ 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut, n-au reprezentat chiar o surpriza pentru directorii Marks & Spencer. Potrivit Consortiului de retail britanic, M&S a inregistrat vanzari record ale articolelor pentru femei.

Explicatia directorilor companiei de fashion consta in tendintele de consum ale clientilor, si anume ca veniturile acestora sunt influentate de cresterea inflatiei.

Interesant este ca Bolland, presedintele executiv al companiei spune ca desi clientii fideli ai brandului sunt atrasi de preturile promotionale, atat colectiile noi, cat si cele mai scumpe produse M&S sunt la fel de bine vandute precum cele aflate la preturi reduse. „In vremuri grele, consumatorii vor calitate”, a adaugat acesta.

Conform analistilor, brandul din UK castiga, in prezent, tot mai multa cota de piata. Iar secretul acestuia consta in produsele noi, inovatoare, lansate recent.

Marks & Spencer este un retailer britanic originar din Londra, cu peste 700 de magazine in Regatul Unit si alte 300 in mai mult de 40 de tari. Compania este specializata in comercializarea de haine si produse alimentare premium.

M&S a fondata in 1884 de catre Michael Marks si Thomas Spencer, in Leeds (UK). In 1998 a devenit primul retailer britanic care a obtinut un profit brut de peste un miliard de lire sterline, desi cativa ani mai tarziu, a fost lovit de criza, peste care a reusit sa treaca cu mari dificultati. La inceputul lui 2010, Marc Bolland a preluat conducerea executiva a companiei, dupa plecarea lui Stuart Rose.

M&S este listata la bursa londoneza si face parte din topul celor mai bine cotate companii din Marea Britanie.