Lidl dublează primele de Crăciun pentru angajați, drept mulțumire pentru ”dedicarea” din ultimele luni. Retailerul oferă și o asigurare care acoperă îmbolnăvirea de COVID-19
Lidl
Lanțul de retail Lidl anunță că va dubla în acest an primele de Crăciun pe care le va acorda angajaților din România. Totodată, a introdus în pachetul salarial al angajaților o asigurare de viață care acoperă îmbolnăvirea de COVID-19.
Potrivit unui comunicat al companiei, investiția totală a retailerului în aceste prime de Sărbători pentru echipa Lidl este de peste 11 milioane de lei.
Astfel, în luna decembrie 2020, Lidl va dubla prima de Crăciun și va oferi 800 de lei pentru angajații cu o vechime mai mare de 6 luni în companie și 400 de lei pentru cei care lucrează de mai puțin de 6 luni, ”în semn de mulțumire și apreciere pentru dedicarea de care au dat dovadă și în acest an, cu siguranță cel mai dificil de până acum, un an care ne-a reamintit cât de important este să avem grijă de noi și de cei dragi.”
Totodată, la aceste beneficii se adaugă în luna decembrie și cadouri de Moș Nicolae pentru angajații care au copii cu vârsta de până la 14 ani.
Începând din 1 martie 2020, Lidl a majorat salariul minim pe companie la peste 4.000 lei brut, adică aproximativ 2.500 lei net.
Totodată, Lidl informează că, în luna septembrie, a introdus o asigurare de viață care acoperă atât cazurile de accident, cât și cele de îmbolnăvire și care este valabilă oriunde în lume. Retailerul a introdus în asigurarea pe care le-o oferă angajaților săi servicii speciale care au acoperire și în cazul îmbolnăvirii ca urmare a infectării cu virusul SARS – CoV-2.
Compania anunță, de asemenea, că face angajări și că cei care își doresc să se alăture echipei sunt invitați să vadă joburile disponibile pe cariere.lidl.ro.
”Lidl este cunoscut pentru oportunitățile de dezvoltare profesională, majoritatea dintre managerii actuali fiind promovați din interiorul companiei. Despre evoluția profesională vorbește și noua campanie de brand de angajator, exemplificată chiar cu poveștile reale ale unor membri ai echipei Lidl. Campania este comunicată pe mai multe canale, printr-un un spot TV ce poate fi vizionat aici, componente OOH, online, radio și Social Media, al căror obiectiv este acela de a arăta cele mai importante valori ale angajatorului Lidl, dar și o parte dintre beneficiile de care membrii echipei se bucură”, informează compania.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
În prezent, Lidl are aproximativ 310.000 de angajați, dintre care peste 8.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 280 de magazine și 5 centre logistice.
Pe acelasi subiect: