Kaufland deschide primul magazin în zona rurală și creează 70 de noi locuri de muncă în localitate
Kaufland
Kaufland România deschide, joi, primul magazin situat în zona rurală, în comuna Crevedia, și ajunge astfel la o rețea de 125 de magazine la nivel național.
Potrivit unui anunț al retailerului, noul magazinul are o suprafață totală de 3.300 de metri pătrați, din care cea de vânzare de 2.900 de metri pătrați și se află pe Șos. București - Târgoviște, nr. 232, A1.
Spațiul dispune de parcare cu o capacitate de până la 250 de locuri pentru mașini, la care se adaugă 10 rastele pentru biciclete.
Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, creează 70 de noi locuri de muncă și sprijină astfel dezvoltarea comunității locale.
Ca noutate, hipermarket-ul din Crevedia oferă clienților un raion special cu pește proaspăt, iar în galeria comercială magazinul include o farmacie și o cofetărie cu gelaterie.
Printre celelalte raioane disponibile se numără cele de legume-fructe, raion de produse To Go, vitrină cu produse proaspete și servire asistată, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, drogherie și produse nealimentare.
La Biroul de Informații din cadrul magazinului, clienții pot găsi și un Tabac Shop, un concept premium nou la nivel de Kaufland. Spațiul este integrat în Biroul de Informații, are 15 mp și oferă un sortiment de peste 200 articole din tutun – precum țigări standard, trabucuri și țigări de foi, țigări electronice și diferite accesorii.
Clienții magazinului vor avea la dispoziție și buticul de frumusețe K – Beauty, care oferă accesul la o gamă largă de produse cosmetice de machiaj și parfumerie. În exteriorul magazinului, Kaufland pune la dispoziția clienților amatori de o masă rapidă și un punct Grill.
Programul de lucru este de la 7:30 până la 22:00 de luni până sâmbătă, iar duminică în intervalul 8:00-20:00.
Noul magazin Kaufland din Crevedia deține și o instalație de climatizare ecologică - un sistem complex, modern, care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu. Iarna, magazinul este încălzit, iar vara, instalația inversează procesul, pentru a crea în hipermarket temperaturi ambientale, plăcute, în concordanță cu standardele de sănătate publică. Sistemul de frig din magazin este fără freon și utilizează numai CO2, protejând astfel mediul înconjurător, fără să folosească pentru încălzire lemne, gaze sau petrol.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 125 de magazine în România.
Pe acelasi subiect: