Prin deschiderea noilor magazine, Kaufland a creat 170 de noi locuri de muncă și sprijină dezvoltarea comunităților locale.

“Ca element de noutate, magazinul din Focșani se apropie de conceptul magazinelor de proximitate, având un format adaptat, din dorința de a fi mai aproape de clienți și a oferi o experiență de cumpărături cât mai rapidă. Astfel, spațiul are o structură simplificată, fără galerii comerciale, și o suprafață de vânzare eficientizată de aproximativ 3000 mp. Magazinul din Constanța are o suprafață de vânzare de 3900 mp și cuprinde o galerie comercială cu Food Court, ce oferă restaurant, cofetărie, patiserie – și o farmacie”, a precizat compania.

Noile magazine deschise de Kaufland în Focșani și Constanța oferă raioane speciale adaptate stilului de viață actual – precum: vitrină cu sortiment mare de pește proaspăt, raion extins de produse bio, raion de produse To Go. De asemenea, magazinul din Constanța mai include și un raion extins de produse cosmetice.

Ambele magazine integrează cel mai nou concept cu spațiu de vânzare individual, Tabac Shop – un concept nou, cu variantă premium sau de lux, implementat în premieră în rețeaua Kaufland România.

Magazinul din Focșani, cel de-al doilea din oraș, este situat pe Strada Mărășești, Nr. 5. și are o suprafață construită de 4.492 de metri pătrați și una de vânzare de aproximativ 3.000 de metri pătrați.

Cel din Constanța, care este al treilea magazin din oraș, este situat pe Strada Aurel Vlaicu, nr. 218 și are o suprafață totală de 4.300 de metri pătrați și una de vânzare de 3.900 de metri pătrați.
             
Ambele magazine dispun de raioane de legume-fructe, raion To Go, raion de pește proaspăt, raion Bio, vitrină cu produse proaspete și servire asistată, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. În exteriorul magazinelor este deschis și un punct Grill.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 124 de magazine în România.