IKEA anunță încă un an cu rezultate record în România. Românii au cheltuit 587 mil. lei în magazin și au mâncat 6 mil. de chifteluțe suedeze și 532 km de hot-dog
IKEA
IKEA România anunță o creștere cu 14% a vânzărilor în anul fiscal 2017, marcând un nou an cu rezultate financiare record pe piața locală.
Potrivit unui comunicat al retailerului sudez, IKEA România a avut vânzări de în valoare de 586.594.326 lei, fără TVA, în creștere cu 14% față de anul anterior.
În intervalul 1 septembrie 2016 – 31 august 2017, peste 3,3 milioane de oameni au vizitat magazinul IKEA din România și peste 7,5 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul www.IKEA.ro.
„Suntem mândri de creșterea excelentă din România, care ne-a adus pe locul 5 în topul țărilor cu cea mai rapidă creștere din lumea IKEA în anul acesta financiar. Anul acesta am făcut un pas important către deschiderea celui de-al doilea magazin IKEA din București – prin obținerea autorizației de construire – și am crescut capacitatea de depozitare cu 30%, cu scopul a îmbunătăți disponibilitatea produselor pentru comenzile online. Mai mult, deschiderea IKEA Pallady înseamnă și noi locuri de muncă și oportunități de creștere pentru toți angajații actuali”, a declarat Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA SEE.
Din cele 18,3 milioane de produse vândute, 23% au fost produse de mobilier și 77% decorațiuni și accesorii. Totodată, 127.262 de comenzi online au ajuns în casele românilor, cele mai multe din București, Cluj, Timiș, Iași și Constanța. Serviciul de comenzi online a avut o creștere de 35,1% comparativ cu anul financiar 2016
Românii iubesc IKEA FOOD, așa că departamentul format din Restaurantul IKEA, Magazinul de delicatese suedeze și Bistro IKEA a ajuns la o creștere a vânzărilor cu 9,9% față de anul anterior. Din totalul rezultatelor de vânzări înregistrate de IKEA România, vânzările IKEA FOOD reprezintă 6,1%. Cele mai bine vândute produse au fost bomboanele pick&mix (8,8 milioane de bucăți), chifteluțele suedeze (5,8 milioane) și hot dog (2,9 milioane).
În anul financiar 2017, magazinul IKEA din București a avut 670 de angajați în total, cu 15% mai mult față de anul financiar anterior.
IKEA România, în cifre:
• Totalul de vânzări IKEA România (fără TVA): 586.594.326 lei
• Numărul de vizitatori în magazin: 3.323.181
• Numărul de angajați la 31 august 2017: 670
• Cea mai vândută familie de mobilier: Familia BESTÅ mobilier pentru camera de zi, cu 93.851 de bucăți vândute
• Cea mai vândută familie de accesorii: Familia OFTAST de farfurii, cu 903.353 de bucăți vândute
• Vânzările IKEA FOOD: 2.034.159 lei
• Numărul de hot-dog vânduți: 2.951.102 bucăți
• Kilometri de hot-dog vânduți: 532 km
• Numărul de chifteluțe vândute la restaurantul IKEA: 5.907.313 bucăți
• 75% din energia consumată provine din surse regenerabile
• Procent reciclat din totalul deșeurilor generate: 82%
• Carton și hârtie reciclate: 1.258 tone; metal reciclat: 11 tone; textile reciclate: 24 de tone; deșeuri de echipamente electrice și electronice (inclusiv bateriile și becurile uzate): 24 tone; deșeuri organice de la restaurant și ulei comestibil reciclate: 8 tone.
• Mobilier colectat prin programul de reciclare și refolosire: aproximativ 1.000 de piese de mobilier vechi.
• Energie consumată: 3.940 MWh
• Gaz consumat: 1.298 MWh
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS