IKEA anunță încă un an cu rezultate record în România. Românii au cheltuit 587 mil. lei în magazin și au mâncat 6 mil. de chifteluțe suedeze și 532 km de hot-dog
IKEA
IKEA România anunță o creștere cu 14% a vânzărilor în anul fiscal 2017, marcând un nou an cu rezultate financiare record pe piața locală.
Potrivit unui comunicat al retailerului sudez, IKEA România a avut vânzări de în valoare de 586.594.326 lei, fără TVA, în creștere cu 14% față de anul anterior.
În intervalul 1 septembrie 2016 – 31 august 2017, peste 3,3 milioane de oameni au vizitat magazinul IKEA din România și peste 7,5 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul www.IKEA.ro.
„Suntem mândri de creșterea excelentă din România, care ne-a adus pe locul 5 în topul țărilor cu cea mai rapidă creștere din lumea IKEA în anul acesta financiar. Anul acesta am făcut un pas important către deschiderea celui de-al doilea magazin IKEA din București – prin obținerea autorizației de construire – și am crescut capacitatea de depozitare cu 30%, cu scopul a îmbunătăți disponibilitatea produselor pentru comenzile online. Mai mult, deschiderea IKEA Pallady înseamnă și noi locuri de muncă și oportunități de creștere pentru toți angajații actuali”, a declarat Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA SEE.
Din cele 18,3 milioane de produse vândute, 23% au fost produse de mobilier și 77% decorațiuni și accesorii. Totodată, 127.262 de comenzi online au ajuns în casele românilor, cele mai multe din București, Cluj, Timiș, Iași și Constanța. Serviciul de comenzi online a avut o creștere de 35,1% comparativ cu anul financiar 2016
Românii iubesc IKEA FOOD, așa că departamentul format din Restaurantul IKEA, Magazinul de delicatese suedeze și Bistro IKEA a ajuns la o creștere a vânzărilor cu 9,9% față de anul anterior. Din totalul rezultatelor de vânzări înregistrate de IKEA România, vânzările IKEA FOOD reprezintă 6,1%. Cele mai bine vândute produse au fost bomboanele pick&mix (8,8 milioane de bucăți), chifteluțele suedeze (5,8 milioane) și hot dog (2,9 milioane).
În anul financiar 2017, magazinul IKEA din București a avut 670 de angajați în total, cu 15% mai mult față de anul financiar anterior.
IKEA România, în cifre:
• Totalul de vânzări IKEA România (fără TVA): 586.594.326 lei
• Numărul de vizitatori în magazin: 3.323.181
• Numărul de angajați la 31 august 2017: 670
• Cea mai vândută familie de mobilier: Familia BESTÅ mobilier pentru camera de zi, cu 93.851 de bucăți vândute
• Cea mai vândută familie de accesorii: Familia OFTAST de farfurii, cu 903.353 de bucăți vândute
• Vânzările IKEA FOOD: 2.034.159 lei
• Numărul de hot-dog vânduți: 2.951.102 bucăți
• Kilometri de hot-dog vânduți: 532 km
• Numărul de chifteluțe vândute la restaurantul IKEA: 5.907.313 bucăți
• 75% din energia consumată provine din surse regenerabile
• Procent reciclat din totalul deșeurilor generate: 82%
• Carton și hârtie reciclate: 1.258 tone; metal reciclat: 11 tone; textile reciclate: 24 de tone; deșeuri de echipamente electrice și electronice (inclusiv bateriile și becurile uzate): 24 tone; deșeuri organice de la restaurant și ulei comestibil reciclate: 8 tone.
• Mobilier colectat prin programul de reciclare și refolosire: aproximativ 1.000 de piese de mobilier vechi.
• Energie consumată: 3.940 MWh
• Gaz consumat: 1.298 MWh
Pe acelasi subiect: